Konferencje.pl / Artykuły / Kolejna edycja Hotel Marketing Conference w Poznaniu i w Warszawie
Kolejna edycja Hotel Marketing Conference w Poznaniu i w Warszawie
24 prelekcji w ciągu dwóch dni czekają na uczestników tegorocznych Hotel Marketing Conference. Event będzie miał bowiem dwie odsłony: w Poznaniu i w Warszawie. Nasz portal objął wydarzenie swoim patronatem.
HMC to największa w Polsce konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Tegoroczna organizowana jest pod hasłem „Relacje i rentowność”. Prelegentami podczas eventu będą specjaliści branży hotelarskiej, między innymi członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz przedstawiciele firmy Google. Tematyka wystąpień koncentrować się będzie wokół zagadnień dotyczących budowania marki hotelu, skutecznych strategii marketingowych, sposobów zarządzania obiektem czy nowych rozwiązań technologicznych.
Hotel Marketing Conference odbędzie się w Poznaniu w dniach 27-28 września w MTP Poznań. W Warszawie impreza będzie miała miejsce w dniach 19-20 października, w Złotych Tarasach. Program eventów w obu miastach będzie taki sam.
Podczas edycji wydarzenia w Poznaniu odbędzie się także finał konkursu na najsilniejszą markę hotelową – Hotel Brand Awards 2016 . Nagrody w 10 kategoriach zostaną przyznane podczas prestiżowej Gali Kulinarnego Pucharu Polski.
Organizatorami HMC są Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom. Konferencja jest bezpłatna dla kadry kierowniczej hoteli, niezbędna jest jednak wcześniejsza rejestracja. Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy wypełnić dostępny na stronie internetowej organizatorów formularz. Organizatorzy podkreślają, że liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Pełen program i szczegóły wydarzenia dostępne są na stronie organizatora: www.hotel-marketing.pl