Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Nominacje do Hotel Brand Awards 2016 w kategorii conference ogłoszone!

Nominacje do Hotel Brand Awards 2016 w kategorii conference ogłoszone!

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Nominacje do Hotel Brand Awards 2016 w kategorii conference ogłoszone! Na zdjęciu: Hotel Brand Awards 2016, sale konferencyjne

Walka o wyróżnienie Hotel Brand Awards 2016 już rozpoczęta. Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom już po raz drugi nagrodzą najlepsze marki hoteli 2016 roku. Jedną z kategorii jest kategoria "conference". Poznajcie nominowane hotele!

Celem konkursu Hotel Brand Awards 2016 jest wyłonienie hotelu, który posiada najlepszy marketing marki prezentowany w Internecie na podstawie określonych w regulaminie konkursu kryteriów i kategorii oraz w opinii wybranych przez organizatorów przedstawicieli branży. Jak piszą organizatorzy Hotel Brand Awards „silna marka hotelu to suma pozytywnych wrażeń, których goście doświadczają, zapamiętują i które sprawiają, że rezerwują pokój właśnie tam. Marka jest obietnicą jakości, a hotel musi tę obietnicę ciągle spełniać, by utrzymać renomę”.

Wśród nominowanych hoteli znajdują się tylko obiekty, które nie należą do sieci powyżej 10 hoteli.

Kategorią, która najbardziej może zainteresować organizatorów spotkań jest „conference”. Będą w niej oceniane hotele przystosowane do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, których oferta spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Oto lista nominowanych w kategorii conference:

1. MCC Mazurkas Conference Centre Hotel, Ożarów Mazowiecki

2. Hotel Mikołajki Conference Spa, Mikołajki

3. Hotel Narvil Conference Spa, Serock

4. Hotel Belvedere Resort SPA Zakopane, Zakopane

5. Hotel Boss Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe, Warszawa

6. Nosalowy Dwór Resort SPA, Zakopane

7. Król Kazimierz Hotel SPA, Kazimierz Dolny

8. Hotel Panorama Mszczonów, Mszczonów

9. Hotel Warszawianka, Serock

10. Hotel Windsor nad Zalewem Zegrzyńskim, Serock

11. Hotel Czarny Potok, Zakopane

12. Sound Garden Hotel, Warszawa

13. Masuria Hotel SPA, Łukta

14. Manor House SPA - Pałac Odrowążów, Chlewiska

15. Hotel Mistral Sport, Gniewino

16. GrandHotel Tiffi, Iława

17. Warsaw Plaza Hotel, Warszawa

18. Hotel Zamek Ryn, Ryn

19. Fabryka Weły, Pabianice

20. IBB Andersia Hotel, Poznań

21. Pałac Żelechów, Żelechów

22. H15 Boutique, Warszawa

23. Hotel Głęboczek Vine Resort SPA, Brzozie

24. Marina Golf Club, Gietrzwałd

25. Hotel Litwor, Zakopane

26. Hotel St. Bruno, Giżycko

27. Hotel Haffner, Sopot

28. Galaxy Hotel, Kraków

29. Hotel Rancho Pod Bocianem, Tarczyn

30. Hotel Dworek Wapionka, Górzno  

Przebieg konkursu

Aby zgłosić się do udziału w konkursie wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie organizatora: www.hotelawards.pl. Hotele można zgłaszać w 10 różnych kategoriach, jednak nie więcej niż w dwóch jednocześnie. Kategorie konkursowe to:

Spa – hotele dysponujące szeroką ofertą zabiegów SPA oraz odpowiednią infrastrukturą i personelem, Boutique – kameralne hotele, których wnętrza, oferta i standardy obsługi mają indywidualny charakter, Conference – hotele, których wyróżnikiem jest znakomita oferta i infrastruktura umożliwiająca organizację konferencji, City Business – hotele, których oferta i lokalizacja dostosowana jest do potrzeb obsługi podróży służbowych i spotkań biznesowych, Family – hotele, których oferta jest w największym stopniu dostosowana do potrzeb rodzin z dziećmi, Premium – oferta tych hoteli ma charakter luksusowy i jest skierowana w szczególności do klientów premium, Holiday resorts – hotele, których oferta, infrastruktura i lokalizacja dostosowane są do organizacji pobytów wypoczynkowych, Medical – hotele oferujące szeroki pakiet zabiegów medycznych i pielęgnacyjnych wraz z personelem medycznym i odpowiednią infrastrukturą, Historic – hotele wyróżniające się historyczną lokalizacją i zabytkowym wnętrzem oraz ofertą odwołującą się do historii hotelu, Rising Star – hotele, których otwarcie nastąpiło nie wcześniej, niż 3 lata przed datą ogłoszenia konkursu, tj. 22 lipca 2016r.

Istnieje również możliwość otrzymania nominacji. W skład kapituły konkursowej wchodzi 10 ekspertów z branży hotelarskiej, którzy nominują 30 obiektów w danej kategorii. Otrzymanie nominacji i deklaracja udziału w drugim etapie zobowiązuje do opłaty w wysokości 490 zł.

Drugim etapem konkursu jest analiza parametryczna wszystkich zgłoszonych marek. Jej efektem będzie wybór po 10 najwyżej ocenionych marek hoteli w każdej z dziesięciu kategorii - TOP10.

Etap trzeci to plebiscyt, który odbędzie się podczas konferencji HMC Hotel Marketing Conference 2016. Wśród jej uczestników zostanie przeprowadzone głosowanie w formie imiennej ankiety. Przedstawiciele branży hotelarskiej będą mieli za zadanie nadać rangę od 0 do 3 nominowanym hotelom: wartość 0 oznacza “słaba marka”, a 3 to “silna marka”. Wynik głosowania będzie stanowił 50% oceny końcowej marki, co oznacza ogromny wpływ na ostateczny wynik konkursu.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na prestiżowej Gali Kulinarnego Pucharu Polski, podczas targów Invest Hotel. W każdej kategorii konkursowej nagrodzone zostaną otrzymują trzy pierwsze miejsca. W ramach każdej z nich zwycięzca otrzyma tytuł „Brand of The Year”, statuetkę oraz raport prezentujący wyniki konkursu dla danego hotelu. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymają tytuł „Super Star Award” oraz przedmiotowy raport.

Te artykuły mogą Cię zainteresować