Czy w sytuacji, kiedy większość z nas jest zmuszona do pozostania w domu, można zorganizować konferencję, szkolenie albo większe spotkanie? Tak! Centrum eventowe Concordia Design z siedzibą w Poznaniu i we Wrocławiu oferuje usługę streamingu i daje możliwość dzielenia się wiedzą bez ruszania się zza biurka!
Z powodu pandemii branża MICE znalazła się w wyjątkowo trudnej sytuacji. Praktycznie z dnia na dzień niemożliwe stało się zorganizowanie jakiegokolwiek wydarzenia z udziałem publiczności – tysiące konferencji, spotkań, czy eventów firmowych musiało zostać odwołanych lub przełożonych na bliżej nieokreślony termin.
Jak w takiej sytuacji radzą sobie centra konferencyjne i eventowe? Większość z nich po prostu się zamknęła i czeka na koniec kryzysu, jednak są też takie, które przyjęły bardziej aktywną strategię i próbują dopasować swoją ofertę do obecnej sytuacji. Bo przecież potrzeba komunikowania się, dzielenia wiedzą czy doświadczeniami, nie zniknęła. Przeciwnie – w tych trudnych czasach jest może nawet bardziej wyraźna niż wcześniej.
Wyjściem z sytuacji jest przeniesienie swoich usług do świata online i wykorzystanie nowych technologii w celu stworzenia możliwości przeprowadzania spotkań. Tak właśnie zrobiło poznańskie centrum eventowe Concordia Design, które już po tygodniu przymusowej kwarantanny uruchomiło usługę streamingu dla swoich klientów. Jak to działa? Do Concordia Design przychodzą wyłączenie prelegenci lub szefowie firm, którzy na dowolnie zaaranżowanej scenie prowadzą swój wykład. Całość jest transmitowana w czasie rzeczywistym dając odbiorcom możliwość śledzenia wystąpienia, a nawet zadawania pytań czy komentowania. Transmisje są realizowane przy zachowaniu najwyższych standardów jakości oraz bezpieczeństwa i przy minimalnej liczbie osób z obsługi.
- Widzimy, że nawet w tej trudnej sytuacji nasi klienci mają potrzebę dzielenia się wiedzą i utrzymywania kontaktu ze swoimi pracownikami lub kontrahentami – mówi Magdalena Stachurska z Concordia Design. – Dzięki konferencji online nie muszą rezygnować ze swoich planów i mają możliwość w miarę normalnego funkcjonowania.
Dzięki współpracy z firmą BTL w Concordia Design jest do dyspozycji najwyższej jakości sprzęt niezbędny do poprowadzenia konferencji i przeprowadzenia transmisji. Na gigantycznych ekranach o wymiarach 12 na 3 metry można wyświetlić dowolną prezentację, film lub grafikę ilustrującą temat spotkania. Transmisja danych odbywa się za pomocą odpowiedniego sprzętu i ultraszybkiego łącza internetowego. W ten sposób w Concordii będą odbywać się m.in. transmisje wykładów ekspertów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z zarządzaniem firmą podczas pandemii. Już w pierwszym tygodniu maja będzie można zobaczyć wywiad z Piotrem Voelkel – przedsiębiorcą, wizjonerem i założycielem grupy kapitałowej VOX.
– Concordia Design to również usługi doradcze dla firm – wyjaśnia Jagoda Tatarczyk z Concordia Design Konsulting. – Na co dzień pomagamy innym projektować swój biznes i nie chcieliśmy zostawiać naszych klientów bez kontaktu z nami. Wykłady, wywiady, czy warsztaty w formacie streamainu to idealne wyjście w tej sytuacji – wyjaśnia.
Jak jeszcze można dopasować ofertę do obecnej sytuacji? Concordia Design oferuje również vouchery na zakup sal w drugiej połowie roku. Każdy, kto już teraz zdecyduje się na rezerwację, otrzyma dodatkowe korzyści – bezpłatne warsztaty dla pracowników firmy, dodatkowy catering czy badania pracowników. – Zależy nam na tym, aby klienci nie odwoływali swoich imprez, ale w miarę możliwości przekładali je na inny termin – wyjaśnia Magdalena Stachurska. – Wierzymy, że w końcu sytuacja się unormuje i wszyscy będziemy mogli wrócić do pracy.