Konferencje.pl / Artykuły / Zapowiedź: 26-27.09 i 9-10.11 Hotel Marketing Conference
Zapowiedź: 26-27.09 i 9-10.11 Hotel Marketing Conference
Wystartowała rejestracja uczestników konferencji marketingowej rynku hotelarskiego HMC, organizowanej przez Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Zapowiadają się dni wypełnione intensywnie prelekcjami, dyskusjami oraz spotkaniami biznesowymi.
Ponad 800 przedstawicieli krajowych hoteli zapowiedziało swoje uczestnictwo w ważnym wydarzeniu branżowym, jakim jest coroczne spotkanie Hotel Marketing Conference. W tym roku wśród tematów konferencji pojawią się zagadnienia takie jak: nowe trendy w marketingu dla hotelarstwa – SEO/SEM/Branding/Metasearch, automatyzacja w sprzedaży i marketingu, czy strategie Direct Booking. W agendzie nie zabraknie też miejsca dla spotkań networkingowych, prezentacji case studies, a także wieczornego bankietu integracyjnego. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję wysłuchać wykładów zaproszonych ekspertów, w tym przedstawicieli Profitroom: Marcina Dragana, Waldemara Antonowicza i Krzysztofa Grzędy. Organizatorzy przewidzieli dla gości również dodatkową atrakcję wieńczącą spotkanie – loterię voucherową.
W tym roku konferencja odbędzie się na dwóch, oddalonych od siebie arenach. W dniach 26-27 września br. w Poznaniu, na terenie siedziby Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada br. w warszawskich Złotych Tarasach.
Formularz rejestracyjny oraz więcej informacji dostępnych jest na stronie organizatora konferencji: http://hotel-marketing.pl/