Konferencje.pl    /    Artykuły    /    9 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Pradze-Południe

9 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Pradze-Południe

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
9 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Pradze-Południe Na zdjęciu: 9 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Pradze Południe

Praga-Południe to dzielnica niejednorodna architektonicznie. Duże osiedla jak Gocław-Lotnisko, Gocławek, Grochów, ale też PGE Stadion Narodowy, wille na Saskiej Kępie. Ta różnorodność pozwala zorganizować niebanalny event i konferencje na Pradze-Południe.

Pragę-Południe niewątpliwie wyróżnia interesująca oferta przestrzeni, które można wynająć na korporacyjną imprezę, elegancką kolację, event lub inspirujące warsztaty. Wiele z praskich obiektów otacza zieleń. Gdy chcemy przygotować szkolenia lub konferencje na Pradze-Południe, możemy wybierać między wnętrzami starych kamienic, budynków poprzemysłowych lub jasnymi salami restauracji. Ważna jest też atrakcyjna lokalizacja, z dobrym dojazdem do Centrum, blisko zieleni np. jednego z najpiękniejszych stołecznych parków Parku Skaryszewskiego. Sprawdź, jakie obiekty umieściliśmy na liście najbardziej interesujących w tej dzielnicy.

Restauracja The Bell

Kameralna restauracja na spotkania biznesowe

Bardzo udane eventy można zorganizować w kameralnych wnętrzach. Wówczas warto poszukać miejsca, w którym wszyscy zaproszeni będą czuć się swobodnie, a wielkość pomieszczenia nie będzie ich przytłaczać. Takim kameralnym i przyjemnym miejscem jest restauracja The Bell. Pomyśl o zaaranżowaniu eleganckiej kolacji dla współpracowników lub partnerów biznesowych w VIP Roomie dla 20 osób lub w sali restauracyjnej dla 50 gości. Jeśli miałoby to być spotkanie w formie bufetu, główna sala pomieści nawet 100 osób. Skosztujecie tu dań kuchni polskiej zestawionych z produktami kuchni europejskiej i azjatyckiej. Halibut miso z dzikim brokułem i szczawiem? Interesujący koncept kulinarny wart spróbowania. Zielone otoczenie – restauracyjny ogród – zachęca do przygotowania w nim koktajlu, w którym może wziąć udział 50 gości.

Zobacz obiekt.

Boathouse Restaurant Wine Lounge

Ciekawie zaprojektowane wnętrza i możliwość zaaranżowania eventów na świeżym powietrzu

Masz już dość klasycznych i opatrzonych wnętrz centrów konferencyjnych, a nie chcesz przenosić spotkania daleko od centrum miasta? Chciałbyś połączyć spotkanie biznesowe z miłymi doznaniami kulinarnymi? Oczywiście już wiesz, co mamy na myśli. Organizację sympozjum lub eventu w restauracji. "Zaraz, zaraz!" – powiesz zapewne. "Czy pomieszczę więcej gości mojego wydarzenia w jednej sali? Potrzeba mi więcej przestrzeni. Muszę mieć też zapewniony wygodny dojazd do siedziby mojej firmy w Śródmieściu". Nie ma problemu, na Pradze-Południe znajdziesz miejsca, które zaoferują Ci wszystko, co niezbędne, dodając do tego bliskość Wisły i wielu atrakcji, takich jak miejskie plaże i niezapomniane widoki. Jednym z takich miejsc jest mieszcząca się przy Wale Miedzeszyńskim restauracja Boathouse. Lokal ten dysponuje 4 oddzielnymi salami, w których zorganizujesz zarówno większe wydarzenia do 120 osób (Sala Główna), jak i posiedzenia zarządu lub firmową kolację dla Bardzo Ważnych Gości (położona dyskretnie na uboczu Sala Private Room o powierzchni 23 mkw.) Dla wszystkich, którzy preferują spotkania na świeżym powietrzu, restauracja przygotowała Altanę o powierzchni blisko 190 mkw. oraz Namiot Konferencyjny na 120 mkw. W przestrzeniach seminaryjnych można korzystać z wyposażenia multimedialnego, jak projektor z ekranem i plazmowym telewizorem oraz z bezprzewodowego dostępu do Internetu.

Zobacz obiekt.

Busy Bee

Konferencja, warsztaty, biura coworkingowe, a może chwila relaksu w hamaku?

Zacznijmy od rowerów należących do biura coworkingowego Busy Bee, którymi możesz bezpłatnie poruszać się po okolicy, gdy najdzie Cię ochota na przejażdżkę. Przejdźmy do oryginalnej przestrzeni zaprojektowanej z polotem i fantazją. Nie zapomnijmy o odpoczynku na najwyższej kondygnacji Busy Bee, wyposażonej w materace i wiszący fotel brazylijski, a także strefie chllout, gdzie też znajduje się kuchnia. No i konkret – sala kameralnych spotkań w gronie 4 osób oraz sala konferencyjna dla 25 osób, z wyjściem do ogrodu. A to wszystko w spokojnej części Saskiej Kępy. Co robić po szkoleniach? Jego uczestnicy mogą zrelaksować się w należącym do Busy Bee ogrodzie lub pobrać klucz do Tajemniczego Ogrodu z drugiej strony ulicy. A w nim – minipark z pięknym starodrzewem. Oczywiście można również pomyśleć o wynajęciu biurka lub biura na miejscu i pracy w sprzyjających skupieniu okolicznościach.

Zobacz obiekt.

Mińska 65

Targi, koncerty, pokazy w postindustrialnych wnętrzach

Jeśli zależy Ci na zorganizowaniu firmowego wydarzenia w przestrzeniach, które dają poczuć ducha dawnej Warszawy, praskie Centrum Eventowe Mińska 65 to zdecydowanie miejsce dla Ciebie. W miejscu tym działała w latach 50. ubiegłego stulecia znana drukarnia. Konferencja w murach, w obrębie których powstało ponad 100 mln książek, to inspirująca idea. Postindustrialne, wysokie na 6 metrów hale zapewnią organizatorom nie tylko wyjątkową atmosferę, ale także przestrzeń na wydarzenia na mniejszą, jak i bardzo dużą skalę. To jedne z największych przestrzeni w stolicy na potrzeby produkcji filmowej, wydarzenia muzyczne i sportowe, pokazy mody i wiele innych okazji. Czy wybierzesz halę o powierzchni 400, 880, czy aż 2500 mkw - to zależy tylko od Ciebie i Twojej firmy. W razie potrzeby personel kompleksu oddaje do Twojej dyspozycji również położony przy obiekcie teren piknikowy oraz pomieszczenia biurowo-magazynowe. Mińska 65 oferuje swoim klientom wsparcie techniczne, a organizację wydarzeń ułatwią tu podjazdy do ramp (można wprowadzić do hal nawet duże obiekty!), zaplecze do cateringu oraz niezależne oświetlenie.

Zobacz obiekt.

Stadion PGE Narodowy

Ta oferta wzbudzi nie tylko sportowe emocje

Konferencje i eventy w świątyni polskiego futbolu – to pomysł nie tylko dla miłośników sportu. Ten nowoczesny i imponujący rozmachem architektonicznym obiekt wita gości specjalnym wejściem dla VIP-ów, które poprzez tunel z czerwonym dywanem prowadzi ich do pomieszczeń Biznes Klubu. Z należącego do niego balkonu obserwować można panoramę całego wnętrza stadionu, zaś wydarzenia sportowe i koncerty – z oddzielnej trybuny dla specjalnych gości. Znajdziesz tu także liczącą 3200 mkw. Galerię Centrum Targowego, której mobilne ściany pozwalają na podział przestrzeni na część wystawienniczą i konferencyjną. W wydarzeniach tu organizowanych będzie mogło wziąć udział nawet 1500 osób. Na PGE Narodowym konferencje i spotkania organizowane są także w stadionowym Centrum Medialnym, znajdującej się w obrębie obiektu sali kinowej, a nawet na okolicznych błoniach, o 6 salach konferencyjnych nie wspominając. Dzięki elastycznej, opartej na pakietach ofercie, dostęp do przestrzeni obiektu można skroić na miarę wymagań mniejszego i większego klienta. Operator stadionu umożliwia zarówno organizację konferencji, jak i uczestniczenie w wybranym meczu, koncercie czy innym wydarzeniu kulturalnym.

Zobacz obiekt.

Klub Sportowy WTS Orzeł

Eventy lub szkolenia w klubie tenisowym

Chcesz poczuć się jak nasi reprezentanci, walczący na kortach Wimbledonu czy Roland Garros? Nie ma lepszego sposobu, by nawiązać do sukcesów Agnieszki Radwańskie lub Łukasza Kubota, niż zorganizować event lub spotkanie firmowe w klubie tenisowym. 2 klimatyzowane sale o pojemności 200 i 400 mkw. posłużą jako miejsce zarówno konferencji prasowej, jak i sympozjum czy bankietu. Ściany sal wykończono materiałem ułatwiającym szybkie odcięcie wnętrza od światła dziennego. Sale można wyposażyć w część sceniczną i tym samym przystosować do organizacji koncertu dla odpowiednio 300 i 700 osób. Personel klubu przygotuje odpowiednią scenografię wydarzenia, działająca na terenie obiektu restauracja Baracca zapewni obsługę barmańską, kelnerską oraz gastronomiczną w duchu nowoczesnej interpretacji kuchni polskiej. Goście Klubu mogą także skorzystać z oferty warsztatów kreatywnych, psychologicznych i rozwojowych, a miłośnicy sportowego wysiłku – z siłowni oraz lekkoatletycznego stadionu.

Zobacz obiekt.

Uniwersytet SWPS

Nowoczesne sale szkoleniowe i konferencyjne

Ta niepubliczna uczelnia znana jest z działania nie tylko na terenie stolicy. Tu jednak właśnie, przy ulicy Chodakowskiej na Pradze-Południe, mieści się główna siedziba Uniwersytetu. W postindustrialnym budynku, na przeszło 23 tys mkw. powierzchni, znalazło się miejsce dla 67 sal dydaktycznych, 11 auli wykładowych, mogących pomieścić od 80 do 300 osób, oraz 8 mniejszych sal komputerowych. Organizatorzy mogą tu liczyć na kompleksowe wsparcie na każdym etapie przygotowania spotkania, począwszy od cateringu (na terenie uczelni działa restauracja dla 300 gości), poprzez wsparcie techniczne, aż po aranżację wystroju wnętrz. W salach do dyspozycji gości spotkań pozostają rzutniki multimediów z ekranami i tablicami, systemy nagłośnienia, zaciemnienia i wentylacji oraz wi-fi. Prelegenci mogą w salach SWPS-u skorzystać z mównic oraz wygodnych mikrofonów bezprzewodowych. Konferencje na Pradze-Południe? W siedzibie Uniwersytetu SWPS to łatwe.

Zobacz obiekt.

Hotel Wiatraczna

Eleganckie i jasne przestrzenie konferencyjne i restauracja z kuchnią dworską

Jasne, gustownie urządzone sale konferencyjne o apetycznych nazwach: "Tymiankowa" i "Rozmarynowa" dają możliwość zorganizowania w Hotelu Wiatraczna konferencji od 38 osób do 77 uczestników w układzie teatralnym. Dodajmy do tego jeszcze Restaurację Narodową, na której dwóch salach możesz urządzić obiad po sympozjum bądź spotkanie firmowe na prawie 40 gości. Sala dolna posiada wyjście na ogród, górna zaś na przestronny balkon. Zaproszeni goście będą mieli okazję spróbować w restauracji dań kuchni dworskiej i regionalnej.

Zobacz obiekt.

Warszawa Wschodnia by Mateusz Gessler

Na Wschodzie bez zmian – wciąż interesujące warunki do eventów i spotkań korporacyjnych

Jedno z oryginalniejszych miejsc Pragi-Południe, mieszczące się w Soho Factory. Czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu, aby koneserzy dobrej kuchni polskiej i francuskiej nie musieli zamawiać z konieczności pizzy, gdy wybije już północ. Równie niebanalne jak pomysł utworzenia całodobowego lokalu jest samo rozplanowanie przestrzeni restauracji Mateusza Gesslera. W centrum wydarzeń stoi ogromny stół, z którego goście Warszawy Wschodniej mogą obserwować pracę kucharzy. W głównej sali restauracyjnej zorganizujesz koktajl na 300 gości lub jubileusz firmy (w formie zasiadanej) na 150 osób. Personel zadba o odpowiednią oprawę uroczystości – muzykę, np. fortepianowy recital, Open Bar i menu skomponowane wedle gustu gości. Imprezy korporacyjne można zaaranżować też w Hali Odlotów, charakterystycznej białej przestrzeni o powierzchni 88 mkw. A jeśli interesuje Cię bardziej kameralne wnętrze, z oddzielnym wejściem i indywidualną obsługą, pomyśl o VIP Roomie. Swoich pracowników możesz również zaprosić na warsztaty kulinarne organizowane dla grup w Warszawie Wschodniej.

Zobacz obiekt.

Te artykuły mogą Cię zainteresować