Konferencje.pl / Artykuły / Podsumowanie Forum Branży Eventowej 2019
Podsumowanie Forum Branży Eventowej 2019
8 prelekcji, 164 wystawców i ponad 2000 odwiedzających – tak w liczbach przedstawia się tegoroczne Forum Branży Eventowej, które odbyło się 23 stycznia w stołecznym EXPO XXI.
W minioną środę w przestrzeniach EXPO XXI w Warszawie spotkali się zainteresowani i działający w branży spotkań. W strefie wystawców swoją ofertę prezentowały krajowe obiekty konferencyjne, agencje eventowe, PR i reklamowe, dostawcy różnych rodzajów usług i sprzętu. Lot balonem? Stanowiska VR? Malowanie piaskiem, śniegiem czy światłem? Pokazy iluzji? Halograficzne systemy wyświetlania treści w powietrzu? To tylko ułamek atrakcji i ofert, z którymi mogli zapoznać się odwiedzający FBE 2019.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się prelekcje zaproszonych ekspertów. O funkcjach, jakie może spełnić aplikacja mobilna na evencie opowiadała Agnieszka Czupryn. Piotr Strzyżewski dzielił się poradami, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż, umiejętnie rozbudzając i wykorzystując w branży eventowej emocje. O tym, jak skutecznie negocjować, z jakih trików korzystać i jakich pułapek podczas rozmów unikać opowiadał Marek Skała. Swoją wiedzą i inspiracjami na temat ostatnich trendów i interesujących realizacji dzieliła się Eventowa Blogerka Agnieszka Ciesielska. O tym, jak ważną rolę podczas konferencji i spotkań odgrywa networking, jak nie zostać zapomnianym po spotkaniu opowiadał Grzegorz Turniak. Przyszedł też czas na praktyczne przećwiczenie swoich umiejętności networkingowych. Po przerwie Dorota Krasnodębska-Wnorowska poruszyła temat projektowania elementów strategicznych i rozwojowych na imprezach. Krzysztof Celuch zaprezentował 10 eventowych trendów na 2019 rok. Ważnym punktem panelu była też dyskusja zaproszonych gości o tym, jak uniknąć wypalenia zawodowego. Program uatrakcyjniły dwa występy artystyczne. Całość poprowadził Mariusz Rusin.
Forum towarzyszyła Giełda Pracy. W specjalnie wydzielonej strefie spotkać się i porozmawiać osobiście mogli zarówno pracodawcy, jak i poszukujący zatrudnienia. Tegoroczna edycja FBE odbyła się pod znakiem PRL, goście wydarzenia mieli więc okazję wziąć udział w grze, odbywającej się w całej Hali EXPO XXI "200% Normy", którą przygotowała firma Adventure Warsaw. Nie zabrakło licznych loterii i konkursów, a wśród nich tego osadzonego w klimacie epoki – na najlepszy strój charakterystyczny dla polskiej mody lat 60., 70. czy 80.
Nie zapomnijmy o głównym konkursie branżowym. Już po raz czwarty organizowany jest Top Event, którego celem jest wyróżnienie najlepszego zrealizowanego projektu z branży eventowej, docenienie najbardziej interesującego wydarzenia powiązanego z event marketingiem. Pierwsza z nagród, Top Event Nagroda Branży, przyznawana jest w drodze głosowania on-line przez internautów. Laureata Top Event Nagrody Mediów wybiera w drodze głosowania jury, którego członkowie są przedstawicielami mediów branżowych.
Organizatorem wydarzenia był Evential Sp. z o.o.
Zdj. materiały prasowe; Jolanta Ambroziak (red.)