Konferencje.pl / Artykuły / Podsumowanie 14. edycji Targów RemaDays Warsaw 2018
Podsumowanie 14. edycji Targów RemaDays Warsaw 2018
Tegoroczna, 14. już edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays, już za nami. Ponad 20 tys. gości z 54 krajów odwiedziło stoiska 800 wystawców z 26 państw świata. Nie zabrakło wystąpień ekspertów i doskonałej zabawy w Strefie Relaksu.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays, które odbyły się w dn. 7–9 lutego br., przyciągnęły liczne grono zwiedzających, krajowych i zagranicznych wystawców oraz szereg zaproszonych ekspertów, którzy podzielili się swoją wiedzą z obecnymi w trakcie wygłaszanych prelekcji. O skali wydarzenia świadczyć mogą same liczby: na 35 tys. mkw. powierzchni wystawowej swoją ofertę zaprezentowało ponad 800 firm z 26 krajów. Targi zgromadziły ponad 20 tys. gości, w tym około 3 tys. osób spoza Polski. Po odwiedzeniu stoisk wystawców, goście RemaDays chętnie wypoczywali w przygotowanej przez organizatorów na 2 tys. mkw. Strefie Relaksu ze stanowiskami restauracyjnymi i kawiarnianymi.
Merytoryczną część wydarzenia swoimi wystąpieniami uświetnili m.in. Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat. Zainteresowaniem cieszyły się także wykłady o charakterze otwartym z zakresu marketingu, sprzedaży, reklamy i wielu innych.
Podczas Targów wręczono nagrody laureatom branżowych konkursów, jak Korona Reklamy. Przyznano również wyróżnienia w plebiscytach The Prize for Innovations, Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.