Konferencje.pl / Artykuły / Nowa publikacja: „Leksykon przemysłu spotkań” Krzysztofa Celucha
Nowa publikacja: „Leksykon przemysłu spotkań” Krzysztofa Celucha
Ponad tysiąc haseł terminologii branżowej i wiele informacji o polskich i międzynarodowych stowarzyszeniach przemysłu spotkań – to można znaleźć w „Leksykonie przemysłu spotkań” autorstwa Krzysztofa Celucha, którego premiera odbyła się 8 czerwca br.
Przemysł spotkań, jak każda branża, ma swoją terminologię. Jest ona jasna niestety tylko dla tych, którzy są na bieżąco i w temacie, a nawet i osobom z branży czasami sprawia problem. Nieprzetłumaczalne terminy z obcych języków nie jest łatwo wyjaśnić. Dlatego Krzysztof Celuch, jako doświadczony przedstawiciel polskiej branży spotkań, postanowił rozwiać wątpliwości co do terminologii branży konferencyjnej i stworzyć leksykon.
Publikacja to opracowanie branżowego języka w oparciu o słownictwo opisane przez Convention Industry Council. Celem autora jest ułatwienie komunikacji i pracy w sektorze spotkań oraz ukazanie, że branża eventowa w Polsce jest coraz bardziej profesjonalna.
Oprócz opracowanej terminologii w leksykonie zawierają się również definicje z obszaru programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel. Tę część książki przygotowała agencja InDreams, specjalizująca się w realizacji takich programów, która jest też partnerem publikacji.
„Leksykon przemysłu spotkań” został wydany w ramach Biblioteki Meeting Plannera i dostępny jest dostępny online od 8 czerwca br.