Konferencje.pl    /    Artykuły    /    MPI Poland Winter Meeting 2010 'Czas zebrać zysk z inwestycji'

MPI Poland Winter Meeting 2010 'Czas zebrać zysk z inwestycji'

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
MPI Poland Winter Meeting 2010 'Czas zebrać zysk z inwestycji'

 Szkolenie ' Czas zebrać zysk z inwestycji' organizowane przez MPI odbędzie się już 22 marca w hotelu Radisson Blu w Warszawie.

MPI od kilku lat współpracuje z European Event ROI Institute w celu szkolenia organizatorów spotkań. Zamysłem tego typu szkoleń jest nauczenie w jaki sposób eventy, konferencje i targi mogą być jeszcze bardziej zyskowne. MPI stosuje metodologię ROI w celu wykazania konkurencyjności spotkań w stosunku do innych elementów marketingu mix. MPI Poland Club stworzyło niepowtarzalną okazję! Już 22 marca 2010 roku, będzie możliwość uczestniczenia w  jednodniowym kursie, który poprowadzi światowej sławy autorytet, konsultant wielu europejskich koncernów - Elling Hamso. Oparł on metodologię ROI na badaniach spotkań przeprowadzonych przez Jacka Philipsa, lidera ROI w zarządzaniu. Podczas tego szkolenia nauczą się Państwo, jak stosować metodologię ROI, jako narzędzie do efektywnego planowania wydarzeń i spotkań, a także jak mierzyć ich rezultaty w stosunku do celów, na różnych poziomach planowania. Kurs dostarczy wiedzy na temat wszystkich aspektów i poziomów oceny spotkań. Od najprostszych ocen badania satysfakcji, do kompletnej oceny - finansowego pomiaru ROI. Ocena taka, jest potrzebna  podczas organizacji dużych i kosztownych wydarzeń, aby pokazać zleceniodawcom zasadność wydawanych na nie środków finansowych.

Kto powinien uczestniczyć? Kurs skierowany jest do organizatorów spotkań, którzy planują i organizują spotkania zarówno w korporacjach, stowarzyszeniach i w agencjach eventowych, jak również do dostawców usług, czyli managerów obiektów konferencyjnych i hoteli.Program szkolenia:10.00 – 11.30 - ROI Methodology introduction and background - How meetings and events create value

11.30 – 11.45  Coffee Break

11.45 – 12.45 - Setting objectives and measuring results at 5 levels - Isolating the effects of the meeting from other influences 12.45 – 13.30  Lunch13.30 – 14.30 - Data collection methods - How to design good surveys and get a high response rate - Using the ROI Methodology in practice for all meetings and events 14.30 – 14.45  Coffee Break 14.45 – 16.00 - Exercises - putting theory into practice

Opłaty i rejestracja:

Wczesna rejestracja do 05.03.2010          Member MPI    460 PLN                           Non Member    530 PLN      

                     Rejestracja po 05.03.2010

Member MPI     640 PLN

Non Member    710 PLN

Szkolenie odbędzie się w języku angielskim. Rejestracja na stronie:  www.mpiweb.pl O prowadzącym:Elling Hamso - Meeting Management Consultant i Managing Partner w European Event ROI Institute. Początek swojej kariery zawodowej rozpoczął na stanowisku Senior Executive w norweskim przemyśle naftowym, a dalszą karierę rozwijał jako konsultant zarządzający i manager w agencji eventowej. Był członkiem europejskiego oddziału MPI. W 2006 roku magazyn Conference and Incentive Travel umieścił go na 5 miejscu listy najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań i eventów w Wielkiej Brytanii. Hamso z wykształcenia jest specjalistą zarządzania, doktorem Nauk o Strategiach Relacji z Klientami na Uniwersytecie w Manchesterze.  

Te artykuły mogą Cię zainteresować