Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Druga edycja konferencji Event Biznes w październiku w Warszawie

Druga edycja konferencji Event Biznes w październiku w Warszawie

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Druga edycja konferencji Event Biznes w październiku w Warszawie Na zdjęciu: Event Biznes konferencja SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej

27 października br. w EXPO XXI Warszawa odbędzie się druga edycja pierwszej w Polsce konferencji w pełni poświęconej event marketingowi Event Biznes. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.

Event Biznes w tym roku potrwa jeden dzień, a jej formuła zostanie nieco zmieniona. Na konferencji zostaną omówione kwestie istotne dla przedstawicieli korporacji przy planowaniu wydarzeń specjalnych. Głównymi odbiorcami tegorocznej Event Biznes będą managerowie i dyrektorzy działów marketingu i HR, managerowie i specjaliści z działów zakupów oraz członkowie zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach.

O detalach organizacyjnych konferencji decyduje SBE oraz Rada Programowa, w której skład wchodzą przedstawiciele agencji eventowych i PR (Mariusz Pleban – Multi Communications, Marta Dunin-Michałowska – Mea Group,  Sebastian Oprządek – El Padre, Paweł Trochimiuk – Partner of Promotion, Marta Harazińska – Agencja Perfectto, Olga Krzemińska-Zasadzka – Agencja Power i Szymon Walkiewicz – Walk Events), osoby odpowiedzialne za organizację wydarzeń w firmach i korporacjach (Seweryn Jakubiec – Ifinity, Jacek Caputa – Grupa Żywiec, Karol Kamas – Bank BGŻ, Robert Derkacz – ING i Ewelina Sobolewska – mBank) oraz eksperci ze świata nauki (Rafał Ohme, Mariusz Trojanowski i Krzysztof Celuch). Szczegółowy program konferencji poznamy w czerwcu.

- Pierwsza edycja Event Biznes została wysoko oceniona przez jej uczestników, którzy podkreślali, że ta unikatowa w skali kraju inicjatywa jest bardzo potrzebna na polskim rynku wydarzeń – mówi Anna Nowakowska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej i Dyrektor Programowa konferencji Event Biznes. – Dlatego też zadecydowaliśmy o kontynuacji tego projektu, którego celem jest nie tylko poszerzanie wiedzy na temat event marketingu, ale i mobilizowanie do interdyscyplinarnej dyskusji z udziałem zarówno zleceniobiorców, jak i zleceniodawców eventów, na temat kondycji polskiej branży eventowej i perspektyw jej dalszego rozwoju. – dodaje.

Serwis konferencje.pl jest patronem medialnym konferencji Event Biznes.

Te artykuły mogą Cię zainteresować