Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Bezpłatne szkolenia dla branży na targach Event 2010

Bezpłatne szkolenia dla branży na targach Event 2010

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Bezpłatne szkolenia dla branży na targach Event 2010

Podczas targów EVENT 2010 osoby z branży będą mogły skorzystać z szeregu bezpłatnych szkoleń dotyczących niemal wszystkich aspektów organizacji profesjonalnych eventów. Najlepsze praktyki i aktualną wiedzę w tym zakresie będą prezentować uznani praktycy i eksperci z instytucji branżowych.

Podczas szkoleń i seminariów będą omawiać jak zorganizować event bezpieczny i doskonały technicznie, jak przygotować najlepszy projekt imprezy czy wypromować wydarzenie w mediach. Targi Event i towarzyszące im szkolenia oraz panele dyskusyjne będą odbywać się w dniach 7-8 października w warszawskim centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c. Wstęp na targi i szkolenia jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

- Bogaty program merytoryczny sprawia, że targi Event to doskonała platforma edukacyjna dla osób zajmujących się organizacją różnorakich imprez. Już same targi są cennym źródłem kontaktów i wiedzy na temat aktualnych trendów w branży eventowej. Liczne szkolenia stwarzają dodatkową okazję do pozyskania aktualnej wiedzy w zakresie metodyki przygotowywania imprez. Taką funkcję będą spełniać również dyskusje panelowe organizowane na terenie targów. Będą okazją do wyrażenia opinii i porównania doświadczeń ludzi z branży. Jak pokazała już pierwsza edycja, targi Event to nie tylko wydarzenie, które pozwala zapoznać się z ciekawymi trendami i nowościami na rynku, ale  także miejsce integracji branży. Zeszłoroczne targi okazały się dużym sukcesem i tym bardziej najwybitniejsi eksperci chcą angażować się w to przedsięwzięcie i dzielić się swoim doświadczeniem, by wyznaczać wysokie standardy pracy w branży  - mówi Dawid Chłopik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialny za organizację Targów EVENT.

 W ramach bezpłatnych szkoleń organizowanych podczas Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT 2010 7 października odbędzie się konferencja pod hasłem „Bezpieczeństwo eventu - na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów?” organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.  Przedstawiciele stowarzyszenia poprowadzą również szkolenie „Ubezpiecz swój sukces – możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników”.

Pierwszy dzień targów poświecony będzie też tematom związanym z  promocją eventów. Eksperci z magazynu Pro-Kreacja poprowadzą szkolenie o „Wykorzystaniu Internetu oraz nowych technologii do promocji marketingowej i PR-owej eventu  (youtube, facebook, sms, IT, itp.)”, a Związek Firm Public Relations  na temat sposobów  wykorzystania mediów do promocji eventu.

Drugiego dnia targów eksperci ze Stowarzyszenia Branży Eventowej poprowadzą szkolenia: „Jak zabrać się do przygotowania projektu eventowego? Zasada 5W” oraz „Sukces czy porażka? Ocena eventu i wnioski”. Technicznym aspektom organizacji wydarzeń poświęcone będzie spotkanie „Event doskonały technicznie – cz. II”, prowadzone przez magazyn „Muzyka i Technologia”.  Przepisy prawne dot. organizacji eventów omówione będą szkoleniu prowadzonym przez kancelarię Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy zatytułowanym: „Ochrona własności intelektualnej: pomysł, scenariusz, tekst, muzyka, wykonanie, nagranie - co organizator eventu powinien wiedzieć?” . Drugiego dnia targów odbędzie się również konferencja „Rynek eventów wspierających sprzedaż”  organizowana przez magazyn Trade Marketer i POPAI Poland.

Okazją do otwartej rozmowy i wymiany doświadczeń będą dyskusje panelowe w ramach Meeting Baru. Tegoroczne spotkania będą dotyczyć etyki w branży eventowej i biurokracji w procesie przygotowywania eventów. Atrakcją na zakończenie targów Event będzie prezentacja „To idzie młodość - kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków”, podczas której odbędą się interaktywne warsztaty kulinarne.

O wstępie na szkolenia decydować będzie kolejność przyjścia. Szczegółowy program dostępny jest na stronie www.targievent.pl.  

źródło: www.targievent.pl (PR)

Te artykuły mogą Cię zainteresować