Konferencje.pl / Artykuły / 7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Woli
7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Woli
Jedna z najbardziej atrakcyjnych pod względem lokalizacji dzielnic przyciąga bogatą ofertą korporacje oraz indywidualistów z pomysłem na własny biznes. Duże, nowoczesne przestrzenie, widok na panoramę miasta to atuty obiektów na konferencje na Woli.
Jeśli preferujesz wnętrza nowoczesne, przestronne, pozostawiające duże możliwości adaptacji, często z pięknym widokiem na panoramę miasta, zapoznaj się z ofertą obiektów na Woli. To tu stoją jedne z najwyższych budynków w stolicy - Warsaw Spire (220 m) i Warsaw Trade Tower (208 m). Na Woli znajdują się też miejsca i obiekty zabytkowe, m.in. Reduta Ordona, Fort Sowińskiego, Cmentarz Powązkowski, Gazownia Warszawska. Atrakcyjna lokalizacja pozwala na szybkie poruszanie się po mieście oraz korzystanie z obiektów kulturalnych i gastronomicznych. Nie dziwi więc, że jest to dzielnica chętnie wybierana przez event plannerów. Sprawdźcie, które obiekty znalazły się na liście najbardziej interesujących na eventy i konferencje na Woli.
BABKA do wynajęcia
Obiekt idealny na sesje fotograficzne i duże eventy
Przestrzeń BABKI to jeszcze niezapisane karty, na których stworzysz własną historię! Pusta przestrzeń, ponad 1000 mkw., pozwoli na dowolne zaaranżowanie, czy to na dużą konferencję, targi i wystawę, czy na koncert lub inne wydarzenie artystyczne. Dwa poziomy, 100 mkw. ogródka przed obiektem, wysokie ściany (na poziomie 0 – 4,6 m) pozwalają na wprowadzenie do wnętrza dużych elementów scenografii na uroczystą galę lub premierę produktu. Przestrzeń tę – w razie potrzeby – możesz podzielić dzięki systemowi mobilnych ścianek działowych i utworzyć w ten sposób niezależne pomieszczenia, idealne na szkolenia. Jeśli masz w planach event lub konferencje na Woli, miej na uwadze, że obiekt znajduje się blisko stacji metra i przystanków komunikacji miejskiej – trudno tu nie trafić. Uczestnicy Twojego wydarzenia szybko i bez problemu dotrą na miejsce.
Zobacz obiekt.
Restauracja Bohemia
Imprezy firmowe w czeskim stylu
Wśród szklanych biurowców i obok bloków Osiedla Za Żelazną Bramą znajdziecie klimatyczną restaurację, której koncept nawiązuje do czeskiej kuchni i kultury. Jak na obiekt usytuowany w centrum stolicy przystało, Bohemia jest restauracją zaprojektowaną nowocześnie i wielofunkcyjną. Możesz zaprosić gości na obiad firmowy, podczas którego skosztujecie oryginalnych czeskich piw jak serwowany w sposób tradycyjny czeski Pilsner z tanka i dań takich jak Hovězí guláš. Ale to nie tylko przestrzeń restauracyjna. Bohemia przygotowana jest na zorganizowanie tu konferencji, warsztatów lub prezentacji. W salach z oknem na kuchnię i część barową zorganizujesz też śniadanie prasowe, kolacje firmowe lub warsztaty kulinarne. Lokal posiada 120 miejsc siedzących oraz 180 miejsc koktajlowych. Do wyposażenia należą 2 monitory TV, ekran projekcyjny, nagłośnienie i rzutnik. Można korzystać również z patio. Imprezy organizowane w Bohemii uatrakcyjnić mogą np. pokazy barmańskie i kulinarne, wykłady sommelierskie i piwowarskie, występ zespołu na żywo bądź DJ-a. Restauracja, co ważne w przypadku zmotoryzowanych gości, posiada miejsca na parkingu podziemny
Zobacz obiekt.
Daylight Kolejowa
Jasne wnętrza w zabytkowym budynku
Budynek Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej już dawno zmienił swoje przeznaczenie. Choć teraz służy przede wszystkim jako studio fotograficzne i przestrzeń na eventy wszelkiej maści, wciąż intryguje swoją konstrukcją. Czerwona cegła, białe ściany, duże okna dobrze będą prezentować się podczas sesji fotograficznej, jeśli zaplanujesz taką jako element eventu lub imprezy integracyjnej zespołu. Ponieważ jest to przestrzeń o dużych gabarytach (360 mkw. i 5 m wysokości), daje ona wiele możliwości wykorzystania, czy to na przygotowanie dużych konferencji na 300 uczestników, zjazdu bądź występów artystycznych. Do dyspozycji organizatorów zwłaszcza wydarzeń ostatniego typu, oddane są mobilne stanowiska make-upowe i garderoba. Do zaaranżowania miejsca na catering podczas szkoleń przydatny będzie też duży aneks kuchenno-wypoczynkowy. A to wszystko w dobrej lokalizacji, blisko centrum miasta.
Zobacz obiekt.
EXPO XXI Warszawa
Twoja konferencja w dobrych rękach
W naszym zestawieniu najciekawszych obiektów konferencyjnych, czy to w skali dzielnicy, stolicy, czy też całego kraju, nie mogłoby zabraknąć tak dużego i nowoczesnego obiektu wystawienniczo-kongresowego jak EXPO XXI Warszawa. To ponad 20 tys. mkw. powierzchni konferencyjnej i targowej (z czego 13,5 tys. mkw. pod dachem) oraz 5 tys. mkw. terenów otwartych. Twoja firma znajdzie tu przestrzeń do organizacji zarówno biznesowego spotkania, szkoleń, jak i największych wydarzeń, jak targi, zjazdy,sympozja lub pokazy mody. Dysponujący 15-letnim doświadczeniem w aranżacji wszelkiego rodzaju eventów wykwalifikowany personel pomoże dobrać do skali spotkania odpowiednie miejsce, wyposażenie, scenografię, a także efekty specjalne lub zaplecze gastronomiczne. Wybierając EXPO XII jako miejsce Twojej konferencji, możesz liczyć również na zapis przebiegu wydarzenia w postaci cyfrowej, realizację i montaż, a wreszcie streaming do wszystkich zainteresowanych treścią obrad. Dział marketingu obiektu przygotuje akcję promocyjną na miarę oczekiwań Twojej firmy, pomoże opracować bazę danych klientów i gości, stworzy także odpowiedni serwis www. Nie zapomnij również poprosić o pomoc w sprawnej rejestracji uczestników konferencji i wydawaniu identyfikatorów oraz materiałów prasowych – jeszcze jeden obowiązek mniej na liście event plannera.
Zobacz obiekt.
The Heart Warsaw
Konferencje i eventy w miejscu, w którym kwitnie innowacyjność
Firmowe spotkanie w modnych przestrzeniach jednego z najnowocześniejszych wolskich biurowców? Szkolenia w otoczeniu rosnących niczym grzyby po deszczu stołecznych startupów? Skieruj swe kroki na 38. piętro budynku Warsaw Spire. To tu znajduje się centrum konferencyjno-eventowe, o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. Na przestrzeń tę składają się 4 konfigurowalne sale, które mogą posłużyć do zorganizowania spotkań dla 20 do 180 uczestników w układzie teatralnym. Do dyspozycji organizatorów oddano rzutniki multimediów z dużym ekranem o proporcjach kinowych, nagłośnienie i bezprzewodowy dostęp do Internetu. Jak przystało na obiekt w sercu nowego stołecznego „city”, uczestnicy konferencji znajdą tu, oprócz doskonałego położenia, wiele innych udogodnień, takich jak strefa aktywnego relaksu i spacerów, kawiarnie i restauracje, czy stacja rowerowa. Wszystkie atrakcje doceniła nawet brytyjska para książęca, która podczas ostatniej wizyty w Polsce spotkała się w siedzibie The Heart Warsaw z młodymi przedsiębiorcami, wręczając wyróżnienia dla inicjatyw, wdrażających innowacyjne rozwiązania na rynku nowych technologii.
Zobacz obiekt.
Warsaw Trade Tower
W sercu nowego biznesowego centrum stolicy
Ten charakterystyczny dla biznesowej części Woli budynek powstał w 1999 roku i od tego czasu pielęgnuje swój wizerunek obiektu przyjaznego dla pracujących w nim osób, gości i otoczenia. Projektując biurowiec, architekci nie zapomnieli o udogodnieniach takich jak centrum usług kurierskich, chemiczna pralnia, a nawet dwujęzyczne przedszkole. Najciekawsza z punktu widzenia organizatorów konferencji część obiektu znajduje się na 35. piętrze. To centrum eventowe, w którym na powierzchni blisko 400 mkw. wygospodarowano miejsce dla 4 sal, łatwych do aranżacji dzięki systemowi ścianek działowych. Przestrzenie mogą posłużyć zarówno do zorganizowania posiedzenia zarządu lub rozmowy kwalifikacyjnej (Meeting Room – 33 mkw.), jak i szkoleń, dyskusji panelowych czy konferencji prasowych (Panorama Room -201 mkw.) Po udanym spotkaniu, nie opuszczając budynku, goście wydarzeń mogą skorzystać z oferty food trucków, znajdujących się na zabudowanej na terenie obiektu platformie, zjeść posiłek w kantynie lub aktywnie wypocząć w sali rekreacyjnej. A do tego wszystkiego – zapewniony imponujący widok na panoramę Warszawy z 35. piętra budynku na ulicy Chłodnej. Atrakcji – do Woli!
Zobacz obiekt.
The Westin Warsaw
Eleganckie wnętrza inspirowane naturą
Pięciogwiazdkowy hotel The Westin Warsaw jest miejscem, w którym do komfortu gości biznesowych i konferencyjnych przywiązuje się szczególną wagę. Stąd potrzeba zmian, modyfikacji, odpowiadania na pojawiające się zapotrzebowanie. Widoczne jest to w odrestaurowanych salach konferencyjno-bankietowych. Nowoczesna elegancja, która nie powiela gotowych wzorców, przeszklenia pozwalające na podziwianie widoków na zewnątrz, design nawiązujący do natury. Uczestnicy konferencji, sympozjum, przyjęcia czy warsztatów docenią wybór wygodnego wnętrza, możliwość zakwaterowania na miejscu wydarzenia (722 miejsca noclegowe) i nowoczesne wyposażenie sal (m.in. ekrany panoramiczne 16:10, rzutniki multimedialne – od 4000 ANSI lumenów, zintegrowany system nagłaśniający). Jako organizator wydarzenia będziesz mógł z kolei liczyć na wsparcie oddelegowanego StarMeeting Concierge’a. W obiekcie znajdziesz 13 sal (oraz foyer), przeznaczonych do zaaranżowania zarówno mniejszych spotkań biznesowych na 35 osób, aż po naprawdę przestronne wnętrza (sala balowa Copernicus na 500 gości w ustawieniu teatralnym). Do tego hotel wyróżniają smakowite i zdrowe przerwy kawowe. A przy okazji kulinariów, wraz ze swoimi gośćmi zajrzyjcie do Restauracji Fusion, np. na firmowy lunch lub kolację biznesową. Otwarta kuchnia pozwala przyjrzeć się, jak powstają dania.
Zobacz obiekt.