Konferencje.pl / Artykuły / 5 najciekawszych obiektów na konferencje w Wilanowie
5 najciekawszych obiektów na konferencje w Wilanowie
Gdy pojawia się hasło: konferencja w Wilanowie, nie musisz już przeszukiwać zasobów Internetu w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca. Przygotowaliśmy listę najciekawszych obiektów na konferencję, bankiet, firmowy piknik czy szkolenia.
Wilanów kojarzy się przede wszystkim z letnią rezydencją króla Jana III Sobieskiego. Jest to też dynamicznie rozwijająca się dzielnica stolicy, choćby za sprawą rozrastającego się osiedla Miasteczko Wilanów. Gdzie w okolicy można znaleźć obiekt na dużą konferencję, małe spotkanie biznesowe lub kolację dla pracowników? Jakiego typu imprezy można tu przygotować? Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych obiektów na konferencje i eventy w Wilanowie.
Muzeum Pałac w Wilanowie
Zabytkowe wnętrza i malownicze otoczenie
Myślisz „Wilanów” – mówisz „Pałac”. Aby podziwiać jego wnętrza, nie musisz ustawiać się w kolejce po bilet. Część przestrzeni udostępniona jest komercyjnie, co jest nie lada kąskiem dla organizatorów konferencji. Zacznijmy od urokliwego Ogrodu Różanego (2475 mkw. – na 300 osób), w którym można urządzić event promocyjny lub piknik dla pracowników firmy. Z Ogrodu Różanego można przejść bezpośrednio do XVIII-wiecznych apartamentów dawnej właścicielki Pałacu – Izabeli Lubomirskiej. Spotkanie biznesowe? Szkolenia? Możesz je odbyć w salonie bawialnym bądź przedpokoju Błękitnej Markizy. Łącznie pomieści się tu 35 gości. Duże imprezy plenerowe zorganizujesz też w pięknym parku angielskim (1650 mkw. – na 400 osób) położonym nad Jeziorem Wilanowskim. Niezwykłą atmosferę możesz uzyskać, z fantazją aranżując wnętrze pałacowej Oranżerii (516 mkw.). Dzięki przestawnym ścianom, odpowiednio dobranemu oświetleniu i dekoracjom przestrzeń Oranżerii przemieni się w nastrojowe miejsce firmowego bankietu czy uroczystej gali. Wszystko to w otoczeniu egzotycznych kwiatów rosnących w ogrodzie wokół budynku. Jeśli natomiast marzy Ci się konferencja w Wilanowie w zabytkowych przestrzeniach, zainteresuj się Salą Białą. Na 133 mkw. pomieści się tu 120 uczestników. Możesz również wynająć Villę Intratę – dworek z początku XX wieku, który znajduje się na terenie wilanowskiej rezydencji. Sprawdzi się przy dużych eventach na maksymalnie 350 uczestników.
Restauracja Kuźnia Kulturalna
Udane połączenie biznesu, kultury i smacznej kuchni
Jak z powodzeniem połączyć miłość do dobrej kuchni, zainteresowanie kulturą oraz sprawy biznesowe? Udać się do restauracji Kuźnia Kulturalna w Wilanowie! To miejsce, w którym nie zapomniano o organizatorach konferencji lub spotkań integracyjnych. Menu modyfikowane jest cztery razy do roku, z myślą o dostępnych w danej porze roku świeżych owocach i warzywach. Serwowane dania, takie jak wątróbki drobiowe marynowane w herbacie wiśniowej i wiśniówce, podane z grillowaną chałką, mogą pojawić się na stole podczas kolacji biznesowej. Ale to nie wszystko. Tej samej kolacji może towarzyszyć występ wybranego przez Ciebie artysty. Kuźnia Kulturalna jest bowiem miejscem, które gości znanych artystów polskiej sceny muzycznej i kabaretowej. Restauracja pomieści podczas konferencji lub szkoleń 400 uczestników. W Kuźni znajdziemy 3 sale mieszczące od 20 do 200 gości bankietu. Możesz także w swoich planach wykorzystać jeden z trzech przynależących do restauracji ogrodów (łącznie na 200 gości). Decydując się na organizację eventu, możesz liczyć na profesjonalne nagłośnienie sceniczne, renomowanych konferansjerów i artystów oraz dobrane indywidualnie menu.
Centrum Konferencyjno-Apartamentowe Mrówka
„Przekorna” restauracja, imprezy integracyjne i fachowy zespół
Wieczory tematyczne, np. zabawa w kasyno, degustacje alkoholi i cygar, wieczór z saksofonem, to tylko niektóre z propozycji zabaw integracyjnych dla firm, jakie dla organizatorów wydarzeń może przygotować zespół Centrum Konferencyjnego „Mrówka”. Oferta poszerzona jest też o zajęcia team building, więc po konferencji możesz zaprosić uczestników na grill, ognisko, zabawę w podchody itp. Sprzyja temu zielony ogródek na zewnątrz budynku, bliskość Lasu Kabackiego. Obiekt współpracuje również z okoliczną agroturystyką. Zaplecze konferencyjne obejmuje 8 klimatyzowanych sal, mieszczących od 20 do 220 uczestników. Jeśli planujesz zaprosić gości z zagranicy, na życzenie udostępniony zostanie sprzęt do tłumaczeń symultanicznych. Po pracy warto udać się do hotelowej restauracji „Przekorna” i spróbować któregoś z dań kuchni polskiej i międzynarodowej, a wieczorem zajrzeć do coctail-baru. Centrum Konferencyjno-Apartamentowe „Mrówka” dysponuje także 88 miejscami noclegowymi, zatem jest gdzie ulokować gości konferencyjnych.
Hotel Warszawa Wilanów by DeSilva
„Zielone” konferencje w Wilanowie
Ten trzygwiazdkowiec położony przy Trakcie Królewskim od głównej atrakcji Wilanowa – Pałacu – dzieli tylko 1,5 km. Duże zaplecze konferencyjne – 9 sal – pozwoli na zorganizowanie zarówno małego (na 12 osób w ustawieniu teatralnym ), jak i dużego (na 55 osób) spotkania biznesowego. Sale są widne, ze standardowym wyposażeniem oraz bezpłatnym dostępem do Internetu. W trakcie konferencji nie powinien nam przeszkadzać stołeczny szum miejski. Jeśli nie chcesz zaproszonych gości raczyć standardowymi ciasteczkami, oferta Hotelu Warszawa Wilanów by DeSilva przypadnie Ci do gustu. Możesz wypróbować opcję „Green time” – zamówić „zielone” i zdrowe przerwy kawowe. Do wyboru mamy trzy: „Słodką”, „Słoną” oraz „Warzywną”. Truskawkowe smoothie, roladki z pastą humus i rukolą, gazpacho z pszenną grzanką – to tylko niektóre z propozycji. A gdy o jedzeniu mowa – hotelowa restauracja specjalizuje się w daniach kuchni polskiej i śródziemnomorskiej. Można tu też zorganizować bankiet na 80 osób.
Restauracja Wilanów
Na konferencje, bankiety i pikniki firmowe
Zielone otoczenie, położenie obok Traktu Królewskiego (a tym samym – blisko Pałacu Króla Jana III Sobieskiego), i piękny budynek – to poza jedzeniem atuty Restauracji Wilanów. Swój wygląd zawdzięcza ona włoskiemu architektowi Franciszkowi Marii Lanciemu, który w połowie XIX wieku dokonał przebudowy niegdysiejszego zajazdu. Co obiekt ma do zaoferowania organizatorom wydarzeń dziś? Przede wszystkim 2 sale, w których można przeprowadzić konferencje lub warsztaty: Salę Myśliwską (na 120 osób) oraz stylową Salę Warszawską (na 100 gości w ustawieniu teatralnym). Na kameralne rozmowy możesz umówić się w przygotowanym specjalnie dla gości biznesowych VIP roomie (dla 20 uczestników). Piękna aura zachęca do wykorzystania ogrodu przynależącego do restauracji i zaproszenia gości pikniku do namiotu eventowego na ponad 300 osób. Można do programu rozrywkowego włączyć też grill „Pod Kasztanem” i połączyć z degustacją mięs, serów oraz warzyw.