Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    10 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Mokotowie


10 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Mokotowie

10 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Mokotowie Na zdjęciu: 10 najciekawszych obiektów na konferencje na Mokotowie

Event bądź konferencja na Mokotowie to pomysł z wieloma zaletami. Dobre skomunikowanie z centrum stolicy, zróżnicowany dobór atrakcji i usług dodatkowych. Coś dla siebie znajdą zwolennicy nowoczesnych przestrzeni, jak i ci poszukujący zabytkowych wnętrz.

Mokotów – największa pod względem liczby mieszkańców dzielnica Warszawy. Potencjalnych kupców i najemców przyciąga rozbudowaną ofertą. Natrafimy tu na liczne szklane biurowce, osiedla z wielkiej płyty, ale również stare wille, które nierzadko służą jako przestrzeń spotkań biznesowych. Mokotów kojarzony jest także z dużą ilością zieleni i przede wszystkim ze strefami wypoczynku – Polem Mokotowskim, parkiem Morskie Oko, parkiem Arkadia, czy Jeziorkiem Czerniakowskim. Nie da się też pominąć roli Służewca Przemysłowego, gdzie jeden za drugim wyrastają biurowce, czyli rejonu nazywanego żartobliwie przez mieszkańców miasta – Mordorem. Gdzie organizować konferencje na Mokotowie? Jakie miejsce warto brać pod uwagę, myśląc o evencie w tej części stolicy? Podpowiadamy.

Blender

Mix dobrej kuchni, ciekawej przestrzeni i dodatkowych atrakcji

Tego budynku nie pomylisz z innym. Charakterystyczna przeszklona bryła wyróżnia się na tle biurowców na tzw. Mordorze. Dużą przestrzeń obiektu – 500 mkw. – możesz dowolnie zaaranżować. Wynajmij jeden z 3 dostępnych poziomów i urządź firmową imprezę taneczną na 70 osób. Możesz też działać na większą skalę i zorganizować dowolny event w Blenderze, na każdym z poziomów przygotowując imprezę o innym temacie przewodnim. Możesz również zorganizować na jednej kondygnacji część artystyczną, a na drugą zaprosić gości do części restauracyjnej. Jest gdzie i z czym pracować, ponieważ Blender oferuje takie dodatkowe atrakcje jak bary mobilne z obsługą barmańską czy dania przygotowywane przez firmę Catering Feel the Taste.

Blue Cactus

Konferencje i eventy w meksykańskim stylu

Blue Cactus to nie tylko amerykańska restauracja serwująca dania Tex-Mex. To miejsce, które swoimi propozycjami ma przyciągać także organizatorów z branży spotkań. A jest czym. Jeśli muzyka Ci w sercu gra i chciałbyś urządzić imprezę taneczną lub przyjęcie koktajlowe w barwnym, nietuzinkowym miejscu, w Blue Cactus znajdziesz Salę Klubową Iguana. Na dwóch poziomach może się tu bawić do 300 osób. Chcesz lepiej zintegrować swój zespół? Zaproś go na warsztaty kulinarne Teach Taste, na których pokażecie swój talent w materii gotowania (bądź konsumpcji przygotowanych dań). Tajniki sztuki barmańskiej poznacie z kolei podczas Mix Taste – warsztatów, po których obsługa może przygotować dla Was kolację i zaserwować koktajle. Warto dodać, że w restauracji znajduje się najdłuższy drink bar na Mokotowie. Jeśli chcesz przedstawić światu swoje umiejętności wokalne, nic trudnego. Zorganizuj w Blue Cactus wieczór karaoke z profesjonalnym konferansjerem. Jeżeli jednak wolisz polegać na fachowcach, Twój event uatrakcyjni występ meksykańskiego zespołu „Los Amigos”, któremu towarzyszyć będą meksykańskie zabawy jak nauka podstawowych kroków Marengue. A to tylko część oferty, która obejmuje m.in. występ zespołu bębniarzy, czy pokaz brazylijskiej samby. Dodajmy do tego 7 sal na warsztaty lub konferencje, VIP room, ogród z miejscami na 80 osób, salę Patio z widokiem na park Morskie Oko, grill… i czas obmyśleć scenariusz eventu.

Zobacz obiekt.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza Mokotów

Nowoczesne sale na duże i małe wydarzenia biznesowe

To atrakcyjna propozycja dla organizatorów spotkań, którzy lubią mieć wybór i stawiają na miejsca sprawdzone, wyspecjalizowane w organizacji zjazdów i szkoleń. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza składa się z 9 sal, idealnych na większe i mniejsze wydarzenia biznesowe. Nawet 300 uczestników pomieści największa z przestrzeni, sala ABC. Co ważne przy organizacji tak dużego wydarzenia, do stałego wyposażenia należą w niej 3 ekrany, na których można równocześnie wyświetlać prezentację. Ułatwi to śledzenie wykładu przez wszystkich zebranych. Możesz też skorzystać z oferty dodatkowego wyposażenia i usług. Argumentem za zorganizowaniem konferencji w Adgar Plaza Mokotów jest m.in. możliwość zamówienia tłumaczenia symultanicznego, gdy konferencja ma charakter międzynarodowy. W obiekcie przeprowadza się również wideo- i tele-konferencje czy transmisje online. Do wspomnianej sali ABC możesz też zaprosić gości na uroczysty bankiet. Przy okrągłych stołach zasiądzie nawet 160 osób. Nastrój zrobią odpowiednio dobrane efekty świetlne oraz scenografia, które obiekt oferuje dodatkowo organizatorom eventów.

Zobacz obiekt.

Food Lab Studio

Szkolenia firmowe – od kuchni

A gdyby tak połączyć przestronność studia i zalety restauracji? Z zamiłowania do dobrego jedzenia i chęci zarażania tą pasją powstało mokotowskie Food Lab Studio. Firma ma na swoim koncie ponad 300 zrealizowanych eventów kulinarnych na ponad 10 000 uczestników. Zaproś więc tu gości na warsztaty kulinarne prowadzone przez profesjonalistów. Food Lab Studio ma w swojej ofercie również zajęcia, podczas których Twoi pracownicy, działając wspólnie w kuchni, zobaczą, jak praktycznie zarządzać grupą i jak ważną funkcję dla powodzenia projektu pełni każdy członek zespołu. Na życzenie pracownicy Food Lab Studio przygotują scenariusz spotkania optymalnie dopasowany do profilu i polityki firmy. W studiu możesz też zorganizować konferencje (na 70 uczestników), szkolenia (na 50 osób), czy bankiety (120 osób) i do ich programu rozrywkowego wpleść pokazy kulinarne lub degustacje. Food Lab Studio zapewnia zaplecze techniczne, nagłośnienie i meble.

Zobacz obiekt.

Jasna Sprawa

Eventy w studiu w Forcie Mokotów? Jasna sprawa!

Na początku była przestrzeń, intrygujący loft. Jego nowi użytkownicy, Mateusz Nasternak i Wojciech Rudzki, uznali jednak, że można wprowadzić w nim jeszcze kilka zmian, więc wyburzyli kilka ścian. Stworzyli studio pełne światła, wnętrze proste, a przez to dające dużo możliwości aranżacyjnych. Na terenie Fortu Mokotów, wśród zieleni i blisko biznesowego Mokotowa otwarta została Jasna Sprawa – miejsce na sesje fotograficzne oraz na eventy. Jeśli masz głowę pełną pomysłów, ale ograniczają Cię warunki lokalowe, tu rozwiniesz swoje skrzydła. Czeka na Ciebie 270 mkw. powierzchni użytkowej, o wysokości nawet 5 m, własna kuchnia i garderoba. Możesz dodatkowo wynająć meble, scenografię oraz nagłośnienie i oświetlenie sceniczne. Przestrzeń ta idealnie się sprawdzi podczas dużych gal na ponad 200 zaproszonych lub bankietu zasiadanego na około 190 osób. Bliskość centrum miasta ułatwi dojazd do organizowanych w Jasnej Sprawie szkoleń lub warsztatów. Na tę i podobną okazję przygotowany został stół konferencyjny na 14 uczestników. A może zdecydujecie się urządzić w studiu własną sesję fotograficzną promującą firmę? Znajdziecie tu profesjonalny sprzęt fotograficzny, a fachowymi poradami służy wykwalifikowana obsługa.

Zobacz obiekt.

L’enfant Terrible

Eventy i konferencje w przestrzeni urządzonej ze smakiem

Wbrew nazwie (dosł. „Niesforny dzieciak”) w tej restauracji natrafisz na serdeczną i profesjonalną, bynajmniej nierozbrykaną obsługę oraz wyjątkową atmosferę. Tu restauracja jest główną sceną wydarzeń, dania – aktorami, a opowieść snuje reżyser – Michał Bryś, „Szef Jutra” według Żółtego Przewodnika GautMillau Polska. Czyni to niesfornie, łamiąc utarte schematy, ale z artystycznym rozmachem, za który L’enfant Terrible została wyróżniona trzema czapkami kucharskimi przewodnika GaultMillau i znalazła się w czołówce najlepszych polskich restauracji. Myślisz o zorganizowaniu przyjęcia w niebanalnym miejscu? Udaj się na ulicę Sandomierską, gdzie czekają 2 sale. Sala główna, przestronna (60 mkw.) i jasna, pomieści podczas bankietu zasiadanego około 40 osób. Dominuje tu skromny, acz elegancki wystrój: drewniane stoły i krzesła, ceglane ściany, proste lampy wiszące nad stolikami. I widok na otwartą kuchnię. Jeśli Ciebie i Twoich współpracowników interesuje sztuka kulinarna, fine dining i chcielibyście przyjrzeć się procesowi powstawania autorskich dań, wynajmijcie Chefs Table (na 4 do 6 osób), ustawiony w centrum wydarzeń, czyli kuchni. Co istotne, wszystko odbywa się w nieformalnej atmosferze, tu nie obowiązuje dress code. Na poziomie -1 znajduje się Sala Dolna (60 mkw.) z własną sceną i widownią na 70 miejsc. Można ją wykorzystać, aranżując w niej minikoncert lub event innego typu. Organizatorom udostępnione zostaną nagłośnienie i oświetlenie. Jest również osobne wejście dla występujących na scenie i ekipy technicznej oraz wydzielona garderoba dla artystów. Do L’enfant Terrible możesz też zaprosić pracowników na koktajl na stojąco – pomieści się tu 120 gości.

Zobacz obiekt.

Pół na Pół

Przestrzeń na kreatywne projekty

Kwadrans jazdy od centrum, w pobliżu dawnego Służewca Przemysłowego (dzisiejszego stołecznego „City”), stoi Fort Mokotów, a w nim stara Prochownia. Jeśli podobają Ci się klimatyczne miejsca, Pół na Pół będzie doskonałym wyborem. Białe, jasne przestrzenie, piękne, szerokie okna, wpuszczające dużo światła dziennego i półokrągłe sufity to ciekawa baza dla wielu projektów. Do dyspozycji klientów oddane są 2 bliźniacze sale o łącznej powierzchni 160 mkw. Pełne zaplecze sanitarne i cateringowe, a ze strony personelu – wsparcie organizacyjne. Możesz ułatwić sobie zadanie i zlecić im przygotowanie oświetlenia, nagłośnienia, rejestracji video, fotorelacji, czy cateringu. Główne hasło brzmi: pełna wolność myśli twórczej. Konferencja na 90 uczestników, event firmowy, bankiet zasiadany przy okrągłych stołach na 80 osób, czy szkolenia: tej przestrzeni bez problemu nadasz odpowiedni charakter.  

Zobacz obiekt.

Studio Las

Nie zostań w lesie z trendami. Konferencje na Mokotowie w industrialnym otoczeniu

Surowe wnętrza, które świetnie wypadną jako tło sesji fotograficznej, którą przygotujesz na zamówienie firmy. Konferencja w loftowych klimatach. Prezentacja najnowszych produktów, np. modelu auta (ściany sali mają wysokość 5 m). To wszystko i jeszcze więcej możliwe jest w Studiu Las. Jest to miejsce, które spodoba się nie tylko fotografom szukającym niebanalnych wnętrz, ale również organizatorom, pragnącym zaskoczyć uczestników szkoleń niestandardową miejscówką. Sala konferencyjna pomieści do 60 osób. Jeśli szykujesz naprawdę duży event, możesz wynająć studio o powierzchni nawet 500 mkw. i zaprosić np. na premierę aż 400 gości w układzie teatralnym. Możesz także zarezerwować vip room. Studio Las zachęca też do wypróbowania swojej kuchni, zatem warto pomyśleć o usługach cateringowych dla zaproszonych gości.

Zobacz obiekt.

Szarotka

Unikatowy kwiat, unikatowa loftowa przestrzeń

Nazwa tego ulokowanego w Forcie Mokotów obiektu pochodzi od rzadkiego kwiatu – szarotki alpejskiej. Tę samą nazwę nosiło też pierwsze polskie przenośne radio. To nie przypadek. W tej zabytkowej ceglanej budowli mieściły się niegdyś Zakłady Radiowe i Telewizyjne Zarat, a obecnie przestrzenie te zostały z sukcesem zrewitalizowane. Jeśli przemawiają do Ciebie loftowe klimaty i potrzebujesz wynająć naprawdę przestronny i jasny lokal, Szarotka z pewnością się sprawdzi. 270 mkw. przestrzeni użytkowej (prawie 4 m wysokości do belki stropowej), 42 mkw. na antresoli, 22 duże okna, szatnia na 400 osób, 2 niezależne wejścia oraz jedno z rampą rozładunkową. Konferencja w tak oryginalnym wnętrzu na pewno zapadnie w pamięć uczestników. Pomieści się tu w ustawieniu teatralnym 200 osób. Udanym pomysłem będzie przygotowanie tu targów, imprezy jubileuszowej, bankietu, czy prezentacji nowego produktu. W Szarotce można też liczyć na dodatkowe usługi – catering, bar, ochronę, wynajem sprzętu, mebli, scenografii oraz nagłośnienia. Nad wszystkim czuwa Grupa Warszawa, która służy swoim doświadczeniem i wsparciem w organizacji wydarzenia.

Zobacz obiekt.

Willa Matrix

Event w klimacie przedwojennej Warszawy

Jeśli nie klasyczne przestrzenie biurowe, nie lofty, nie restauracje… to co? Na Mokotowie wciąż jest wybór. Poszukiwania intrygującego miejsca na imprezy firmowe lub eventy możesz zakończyć pod adresem Malczewskiego 21. Tam znajduje się urokliwa Willa Matrix, urządzona w stylu przedwojennej Warszawy. Widać, że z dużą starannością dobierano tu poszczególne elementy wystroju: tapicerowane fotele, drewniane meble, lampy, lustra, stare zegary i świeczniki. 3 poziomy, o łącznej powierzchni 240 mkw. (na 180 gości), pozwolą Ci przygotować imprezę integracyjną lub przyjęcie nawiązujące klimatem do wnętrz. Obrośniętą bluszczem Willę otacza zielony ogródek, do którego również możesz zaprosić gości np. na koktajl.

Zobacz obiekt.