Hotel Vienna House Mokotow Warsaw wdrożył specjalną politykę bezpieczeństwa - Stay Safe, która zapewnia gościom bezpieczny pobyt i konferencje w nowoczesnym obiekcie.
Komfort i dobre samopoczucie zawsze jest najwyższym priorytetem w Vienna House - bez żadnego wyjątku. Bycie prawdziwym gospodarzem ciągle jest najważniejsze. Zespół Vienna House Mokotow Warsaw robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić gościom najlepsze wspomnienia z pobytu w hotelu. Ponadto respektuje się wszystkie zasady określone przez lokalne władze. Health & Safety Manager Vienna House pomoże gościom w realizacji wszystkich indywidualnych potrzeb związanych z aktualną sytuacją.
Powitanie w Vienna House Mokotow Warsaw
- Z maskami i przyłbicami tam, gdzie to konieczne, z zachowaniem odpowiedniego dystansu.
- Zameldowanie i wymeldowanie - za pomocą smartfona lub w uproszczonej formie w recepcji. Przy wyjeździe należy wrzucić kartę magnetyczną do wyznaczonego pudełka.
- Dezynfekcja zgodnie z normami czystości Covid-19 jest najważniejsza. Codziennie dezynfekowane są pomieszczenia, przestrzenie publiczne i czyszczone wszystkie urządzenia, sprzęty i powierzchnie.
- W Vienna House używane są jedne z najlepszych i jednocześnie ekologicznych środków czystości.
- Nowe limity pomiary dotyczące maksymalnej liczby gości w windzie.
- Środkido higieny rąk są dostępne we wszystkich miejscach publicznych.
- Płatność bezkontaktowa jest dostępna we wszystkich częściach hotelu.
- Dla gości dostępne są bezpłatne maski
- W mobilnym concierge goście znajdą wszystkie informacje i usługi, takie jak: godziny otwarcia, dane kontaktowe, menu, oferty specjalne, elektroniczną prasę, pranie.
Transport hotelowy
- Kierowca ma na sobie sprzęt ochronny, taki jak maska i rękawice, a samochód jest regularnie dezynfekowany.
- W samochodzie dostępne są środki do dezynfekcji rąk dla gości.
Pokoje
- Nowe procedury sprzątania dezynfekcyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem elementów ruchomych, takich jak piloty, przełączniki światła, sterowniki AC, telefony, długopisy.
- Serwetki jednorazowe są zapakowane, a sztućce podawane w osobnych serwetkach.
- Menu: w formie cyfrowej, na zmywalnej karcie menu oraz na tablicach informacyjnych.
- Zapewniamy możliwość higienicznego przechowywania masek podczas posiłku,
- Pokoje są kontrolowane i zamykane po dezynfekcji.
- Informacje o hotelu oraz oferty gastronomiczne znajdziesz na stronie: www.vienna.house.
Restauracja i bar
- Miejsca siedzące dostosowane do lokalnych wytycznych.
- Jeśli oferowany jest bufet, obiekt zapewnia: większą przestrzeń między produktami żywnościowymi, porcjowane dania, dezynfekcję ekspresów do kawy po użyciu oraz środki do higieny rąk dla gości.
- W przypadku prawnych ograniczeń bufetów śniadaniowych oferowane jest śniadanie a la carte oraz śniadanie na wynos bag@reception.
- Jakość przede wszystkim - jedzenie jest serwowane w sposób zrównoważony, pakowane i wstępnie porcjowane.
- Wszystkie stoły i naczynia, takie jak talerze, szklanki i patery są regularnie dezynfekowane.
- Serwetki jednorazowe są zapakowane, a sztućce podawane w osobnych serwetkach.
- Menu: w formie cyfrowej, na zmywalnej karcie menu oraz na tablicach informacyjnych.•
- Zapewniona jest możliwość higienicznego przechowywania masek podczas posiłku.
Spotkania
- Nowe ustawienia sal konferencyjnych z zachowaniem 2-metrowego odstępu między stołami.
- Jeden stół dla jednej osoby oraz ograniczenie liczby gości w przestrzeni eventowej zgodnie z lokalnymi przepisami
- Codzienna dezynfekcja pomieszczeń zgodnie z surowymi standardami higieny.
- Stacje dezynfekcji w miejscach publicznych.
- Powitanie w maskachi przyłbicach z zachowaniem odpowiedniej odległości, jeśli to konieczne
- Nowoczesna technologia wideo i szybkie WiFi.
- Możliwość bezkontaktowej komunikacji z hotelowym gospodarzem podczas eventu.
Dobrze wyszkolony personel obsługuje najlepiej
- Regularne szkolenia oferowane pracownikom w celu dostosowania się do nowych zasad i przepisów.
- Pracownicy noszą maski i rękawice zgodnie z lokalnymi przepisami bezpieczeństwa; osłony ochronne są instalowane tam, gdzie jest to konieczne.
- Rygorystyczne przepisy higieniczne dla zespołu kuchennego, takie jak zmniejszona liczba interakcji i zachowanie dystansu społecznego.
- Nowa rutyna mycia rąk.
- Najwyższe standardy sprzątania dla wszystkich obszarów roboczych w hotelu.