Sieć hoteli Radisson Blu wprowadza do swojej oferty nową formułę branży spotkań. Oferta jest już dostępna w 255 hotelach Radisson Blu w 55 krajach na świecie, w tym w sześciu na terenie Polski – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie.
Nowa formuła spotkań obejmuje całokształt działań od doboru sali konferencyjnej, poprzez zapewnienie odpowiedniego cateringu, po najwyższy standard obsługi i zgodność z koncepcją zrównoważonego rozwoju. - Segment spotkań jest dla nas kluczowy. Nowy koncept Experience Meetings zapewnia naszym gosciom spójny, wysoki standard oferowanych przez nasze hotele produktów i usług – od pierwszego aż do ostatniego etapu ich realizacji. Jednoczesnie idea ta wspiera nasze ambitne działania nakierowane na generowanie przychodów – tłumaczy Olivier Jacquin, Senior Vice President Sales, Marketing and Distribution w Grupie Rezidor, która jest operatorem sieci Radisson Blu w regionie EMEA. Nowa koncepcja "Experience Meetings" rozpoczyna się już na poziomie planowania i rezerwacji. Na tym etapie niezależnie od wielkości i lokalizacji spotkań marka Radisson Blu maksymalnie ułatwia swoim klientom wybór miejsca i sali. W tym celu wprowadza miedzy innymi internetowy katalog powierzchni konferencyjnych dostępny w formie wyszukiwarki. Wkrótce także dostępne będą rozszerzone strony internetowe poszczególnych hoteli wraz z obrazowymi planami oferowanych sal konferencyjnych przygotowanymi w technologii 3D. Trzy filary składające się na koncept Experience Meetings to: Brain Food (właściwy pokarm dla mózgu, na który składają się świeże, dobrze zbilansowane potrawy, przygotowane z dostępnych lokalnie produktów o niskiej zawartości tłuszczu i cukru), Brain Box (nieszablonowe myślenie - sale konferencyjne zaprojektowane pod kątem zwiększenia wydajności pracy i wyzwolenia kreatywności, ze ścianami na których można pisać, w stymulujących umysł kolorach, meblach i udogodnieniach) oraz Connectivity (bezpłatny dostęp do szybkiego internetu dla wszystkich uczestników spotkań i gości hotelowych). Wszystkie te elementy uzupełniają filozofię działania hoteli Radisson Blu – „Yes I Can!”, która obejmuje pozytywne i proaktywne podejście oraz gwarantuje 100-procentową gwarancję satysfakcji każdego gościa. Ponadto uczestnicy spotkań organizowanych w hotelach Radisson Blu mogą w ich trakcie wziąć udział w działaniach z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu – między innymi poprzez ograniczenie użycia papieru. Organizatorzy po przeprowadzonym spotkaniu otrzymają dodatkowo informacje na temat zużycia dwutlenku węgla podczas swojego wydarzenia.
źródło: www.radissonblu.com