W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce Hotel Pałac Mała Wieś wprowadził zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą gościom czuć się bezpiecznie i komfortowo.

Hotel Pałac Mała Wieś zlokalizowany jest w bezpiecznym miejscu, na uboczu, z dala od wielkich skupisk ludzi i miast, w otoczeniu grójeckich sadów. Otoczony przez 30 ha parku, Pałac Mała Wieś otwarty jest jedynie dla Gości, pracowników i dostawców, pozostając niedostępnym dla osób postronnych. Obiekt i teren są na tyle duże, że nawet przy pełnym obłożeniu można znaleźć miejsce dla siebie bez konieczności przebywania w dużym skupisku ludzi. Dzięki aż 7 budynkom noclegowym, Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób. Sale konferencyjne również usytuowane są w osobnych budynkach, co pozwala na bezpieczne przeprowadzenie każdej konferencji.


W hotelu kładziony jest nacisk na to, by pobyt w nim był bezpieczny i komfortowy. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Gości wprowadzona została polityka bezpieczeństwa. Przygotowano procedury zgodne z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce wydanymi 28.04.2020 r. przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS, wdrożonego systemu HACCP oraz zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).


Na bieżąco monitorowana jest sytuacja i wprowadzane nowe rekomendacje, przy jednoczesnym dostosowaniu procedur do najnowszych wytycznych. Hotel Pałac Mała Wieś zapewnia utrzymanie wysokich standardów higienicznych. Pracownicy i dostawcy poddawani są kontroli i mają obowiązek stosowania ochron osobistych (przyłbice, maseczki, rękawiczki jednorazowe). Łazienki wyposażone są w mydło antybakteryjne, a w miejscach ogólnodostępnych żel antybakteryjny i ręczniki papierowe. Przeprowadzana jest regularna dezynfekcja powierzchni ogólnodostępnych, a pokoje są dokładnie sprzątane, ozonowane i wietrzone po każdym pobycie. Pościel prana jest przez profesjonalną firmę zewnętrzną. Sprzątanie podczas pobytu będzie realizowane na wyraźne życzenie Gościa, poprzez umieszczenie na drzwiach zawieszki znajdującej się w pokoju.


Obsługa Gości w recepcji odbywa się z zachowaniem standardów higienicznych określonych przez GIS. Klucze do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu. Hotel udostępnia w widocznych miejscach instrukcje dotyczące zasad postępowania w okresie pandemii obowiązujące Gości i obsługę hotelu. Realizowane są płatności bezgotówkowe, a Gościom zapewniona możliwość zakupu maseczek jednorazowych w recepcji hotelu. Usługi gastronomiczne dostosowane zostały do potrzeb i wymagań Gości. Na życzenie śniadanie oraz inne posiłki serwowane są do pokoju lub na wynos bez dodatkowej opłaty.