18 września 2012 r. Grupa Orbis podpisała umowę przedwstępną sprzedaży obiektu w Zakopanem. Kupującym hotel jest należąca do Adama Bachledy-Curusia spółka Bachleda Grupa Inwestycyjna. Łączna cena nabycia nieruchomości to 52 mln złotych netto.
Podpisana umowa jest wynikiem realizacji strategii „asset light”, mającej na celu restrukturyzację obecnego portfela hoteli i dalszy rozwój sieci hotelowej Orbis w oparciu m.in. o franczyzę i umowy o zarządzanie. Spółka planuje przekazanie hotelu w Zakopanem w dniu podpisania umowy przyrzeczonej w terminie do 31 grudnia 2012 r. Warunkiem jej podpisania jest uzyskanie zgody rady nadzorczej i walnego zgromadzenia akcjonariuszy Orbisu oraz zawarcie z nabywcą umowy franczyzy, na mocy której hotel Kasprowy pozostanie w sieci Mercure. Trzygwiazdkowy hotel Mercure Zakopane Kasprowy oddaje do dyspozycji gości 288 pokoi. Na terenie hotelu funkcjonują trzy restauracje - Kasprowy Przycup Inn, Alpejska i Zakopane oraz dwa bary - Night Club i Panorama. Dzięki 10 w pełni wyposażonym salom konferencyjnym, hotel jest w stanie sprostać potrzebom grup liczącym od 10 do 550 osób. Pomieszczenia są wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny i są przystosowane do organizacji konferencji, szkoleń, warsztatów oraz eventów. Po całym dniu spędzonym na konferencji ich uczestnicy mogą odpocząć nad krytym basenem, w saunie lub na sali gier. źródło: www.accorhotels.com