Jak przekonują przedstawiciele mazurskiego hotelu, w ciągu ostatnich trzech lat liczba spotkań biznesowych organizowanych w Polsce wzrosła aż siedmiokrotnie. Zmieniła się jednak formuła spotkań: mają one przynosić bardziej wymierne efekty przy niższych kosztach organizacji.
- W biznesie konferencyjnym w ciągu ostatnich kilku lat wiele się zmieniło. Na pewno na lepsze jeśli chodzi o merytorykę i skupienie na konstruktywnym, ciekawym programie, który jest zorientowany na cel biznesowy. W firmach jest też bardzo duża presja na koszty, co niejednokrotnie działa na naszą korzyść. W jaki sposób? Wiele firm, dla których w czasach przed spowolnieniem codziennością były wyjazdy zagraniczne, teraz wybiera Polskę – podkreśla Paweł Nykiel, Dyrektor Generalny Masuria Hotel SPA. - Organizując konferencję dla naszych klientów traktujemy ich jak turystów, którzy chcą odpocząć od pracowniczej rutyny. Dlatego najważniejsze z punktu widzenia gości elementy są dla nas priorytetem – mówi Nykiel. Te najważniejsze elementy to, jak wynika z danych OBOP, przyroda, czyli krajobrazy, parki narodowe, lasy wokół obiektu oraz atrakcje turystyczne, takie jak zabytki. Te elementy są ważne dla ponad 80% polskich turystów. Masuria Hotel SPA to czterogwiazdkowy obiekt hotelowy SPA znajdujący się w Worlinach, miejscowości znajdującej się 25 km Olsztyna i 22 km od Ostródy. Hotel położony jest nad brzegiem jeziora i posiada prywatne molo. Do dyspozycji uczestników odbywających się w obiekcie konferencji pozostaje 65 pokoi oraz 5 apartamentów. Baza konferencyjna hotelu to 330 mkw. powierzchni, którą można dowolnie aranżować. Znajdujące się w obiekcie centrum SPA to m.in. specjalistyczne gabinety kosmetyczne, basen, fitness i siłownia. źródło: www.hotelmasuria.pl