Co powiecie na spotkanie z Coco Chanel? Chcielibyście poznać Josephine Baker? Niemożliwe…? Nie w Giżycku. Imiona słynnych artystek noszą sale konferencyjne w położonym wśród malowniczych jezior czterogwiazdkowego Hotelu St. Bruno. Czego możecie być pewni, to tego, że wybierając to miejsce na wydarzenie biznesowe lub event, decydujecie się na niebanalne i komfortowe wnętrza oraz profesjonalny personel. Zawitajmy więc w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich.
Hotel St. Bruno, mieszczący się w stolicy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich – Giżycku, to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Miłośnicy przyrody wypoczną w malowniczym otoczeniu, a przedstawiciele biznesu znajdą przestrzeń, w której łatwo połączyć pracę z możliwością zregenerowania sił w komfortowych warunkach. Czterogwiazdkowy Hotel St. Bruno powstał dzięki rewitalizacji Zamku w Giżycku, zbudowanego przez Zakon Krzyżacki pod koniec XIII wieku. Budowla pełniła na przestrzeni lat rolę rezydencji myśliwskiej miejscowych książąt, siedziby dowództwa pobliskiej twierdzy Boyen, a także muzeum, założonego przez feldmarszałka von Hindenburga, późniejszego prezydenta Republiki Weimarskiej. Poza zamkiem, obecnie hotel tworzą jeszcze 2 obiekty, odwzorowujące historyczne przestrzenie.
Giżycko skomunikowane jest z resztą kraju licznymi liniami autobusowymi. 25 min jazdy samochodem zajmie nam trasa od lotniska Kętrzyn-Wilamowo do samego hotelu. Dworzec kolejowy w Giżycku znajduje się niecały kilometr od obiektu. Do St. Bruno można też wygodnie dojechać samochodem, np. drogą krajową nr 63. Na miejscu czeka na gości parking na 70 miejsc.
Konferencje w zamkowej baszcie i nie tylko
Czyste mazurskie powietrze, zabytkowe wnętrza i dobra organizacja pracy – czego chcieć więcej podczas przygotowywania spotkania biznesowego lub konferencji? Gości wydarzenia zaprośmy do hotelowego centrum konferencyjnego. Składają się na nie 3 nowocześnie i elegancko urządzone sale, mogące pomieścić nawet do 300 uczestników spotkań. Do zorganizowania towarzyszących konferencji bankietów, koktajli, a może wystaw i prezentacji, posłuży także komponujące się z designem sal foyer oraz dziedziniec budynku. W podziemiach zamku znajduje się sala Coco Chanel (250 mkw.), mieszcząca do 280 osób w ustawieniu teatralnym. Można z niej wydzielić mniejszą przestrzeń – salę Josephine Baker (117 mkw). Niepowtarzalny klimat konferencji zapewni Wam mieszcząca się w zamkowej baszcie sala St. Bruno dla 40 osób w tym samym układzie. Dzięki wysokości ścian (12 m) i antresoli przestrzeń ta doskonale sprawdzi się w roli miejsca wytwornego przyjęcia, koktajlu lub gali. Sale konferencyjne Hotelu St. Bruno wyposażone są w multimedialne projektory z ekranami, bezprzewodowy system nagłośnienia, indywidualnie sterowaną klimatyzację oraz bezprzewodowy dostęp do szybkiego Internetu. Znajdziecie tu wszystko, co niezbędne do owocnej pracy.
Decydując się na organizację tu wydarzeń, możecie liczyć na pomoc profesjonalnego i dyspozycyjnego personelu kompleksu. Każda impreza w hotelu obsługiwana jest przez dedykowanego indywidualnego managera, czuwającego nad przebiegiem przygotowań i realizacją scenariusza eventu. Organizatorzy otrzymają również pomoc przy przygotowaniu materiałów konferencyjnych, elementów scenografii eventu, czy wystroju lub oznakowania.
Elegancka przestrzeń do wypoczynku i organizacji eventu
Hotel St. Bruno oferuje zakwaterowanie dla łącznie 150 gości w 69 pokojach jedno- i dwuosobowych, typu standard, superior, w czteroosobowym studiu oraz w 2 apartamentach: Royal oraz Prezydenckim. Luksusowe pokoje utrzymane są w klimacie lat 20. i 30. ubiegłego wieku. Efekt końcowy doskonale prezentuje się w historycznych wnętrzach. W pokojach Superior uwagę zwracają elementy zabytkowej konstrukcji XIII-wiecznego zamku. Część pokoi posiada balkony z widokiem na park.
Smakoszy (i estetów) z pewnością zainteresuje wizyta w hotelowej restauracji – La Bibliotheque. Serwuje ona dania nowoczesnej kuchni polskiej, z nawiązaniem do trendów kuchni światowej. Sala restauracyjna posiada antresolę, na której zaaranżowano eleganckie dwuosobowe stoliki. W La Bibliotheque można zorganizować przyjęcia dla 170 gości, zaś na przylegającym do restauracji dziedzińcu zaaranżować występy artystyczne lub zaprosić pracowników na grilla. Nie zapominajmy o przeszklonym pawilonie ogrodu zimowego oraz sali VIP dla 25 osób, idealnej na kameralną firmową kolację lub pokazy live cooking. Jeśli potrzebujecie pomieszczenia na duże spotkanie lub event tuż nad brzegiem jeziora – w ofercie Hotelu St. Bruno znajdzie się coś dla Was. Nad kanałem Łuczańskim znajduje się Portowa Oranżeria dla 220 osób.
Czas udać się do strefy SPA. Goście mogą się tu poddać licznym zabiegom pielęgnacyjnym i odprężającym, przeprowadzanym przez wyszkolony personel z użyciem najwyższej jakości naturalnych kosmetyków. Zakwaterowani goście mogą również bezpłatnie korzystać z hotelowego basenu. Warto też udać się do hotelowej kręgielni oraz zapytać o możliwość zorganizowania rejsów statkiem wycieczkowym, wyścigów pontonowych, wypraw samochodami terenowymi i in.