Czterogwiazdkowy hotel konferencyjny pod Warszawą zajął pierwsze miejsce w konkursie „Hotel z Pomysłem”, organizowanym po raz siódmy przez miesięcznik "Hotelarz". W rankingu wzięło udział blisko 120 obiektów.
Ideą konkursu jest przedstawianie najciekawszych rozwiązań architektonicznych, pomysłów o dużych walorach estetycznych i jednocześnie funkcjonalnych oraz promowanie inicjatyw łączących najnowsze trendy z zakresu architektury, designu i zarządzania ze specyfiką polskiego rynku. Głównym kryterium, którym kieruje się jury, w skład którego wchodzą branżowi eksperci, doradcy hotelarscy, architekci, przedstawiciele organizacji branżowych oraz właściciele i dyrektorzy obiektów hotelowych, jest szeroko rozumiany pomysł, dzięki któremu obiekt zaznacza swoją obecność na rynku noclegowym i konferencyjnym.
Dobry pomysł na konferencje pod Warszawą
Hotel Narvil Conference SPA zyskał uznanie jury konkursu jako hotel konferencyjny, którego ciekawa architektura pomaga w pozyskaniu gości z segmentu spotkań. „To odpowiedź na wciąż wysokie zapotrzebowanie na centra konferencyjne wokół Warszawy. Świetne położenie nad Narwią i nietuzinkowy design powinien przyciągać klientów konferencyjnych przez wiele lat" - argumentował Marcin Dragan z firmy Profitroom. „Lokalizacja blisko Warszawy sprawia, że jest to ciekawa alternatywa dla obiektów konferencyjnych i biznesowych w stolicy. Model biznesowy został tu zrealizowany z wyjątkowym smakiem” - to z kolei opinia Krzysztofa Stęplowskiego, eksperta ds. marketingu internetowego w hotelarstwie.
Wśród innych zalet hotelu konferencyjnego w Serocku nad Narwią wymieniano „umiejętność rozdysponowania przestrzennego bardzo dużej liczby pokoi w organicznej bryle" (Anna Król, CKK Architekci), "oryginalny wystrój centrum konferencyjnego oraz unikatowe zabiegi SPA” (Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej), „ miejsce, które od początku miało pomysł na siebie, oparty na bliskim kontakcie z naturą (Rafał Szubstarski, redaktor naczelny miesięcznika „Hotelarz”).