Wraz z początkiem czerwca stanowisko kierownika działu sprzedaży i marketingu czterogwiazdkowego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport objęła Kaja Wachowska.
Nowa kierownik sprzedaży i marketingu balickiego Hiltona, Kaja Wachowska, ma ośmioletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. W 2008 roku rozpoczęła pracę, jako Sales Coordinator w Hekon Hotele Ekonomiczne S.A., w hotelu Novotel Kraków Centrum, gdzie w kolejnych latach kontynuowała pracę jako Corporate Sales Manager. Na tym samym stanowisku pracowała również w Euro-Hotele Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za wyniki sprzedażowe dwóch hoteli przynależących do sieci Hilton Worldwide: DoubleTree by Hilton Kraków Hotel Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków.
Kaja Wachowska od 1 czerwca br. piastuje stanowisko kierownika sprzedaży i marketingu w pierwszym małopolskim hotelu lotniskowym, Hilton Garden Inn Kraków Airport. Do jej zadań należy opracowanie i realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie i kontynuowanie strategii marketingowej obiektu. Kaja Wachowska jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na kierunku Administracja Publiczna. Ukończyła także studia podyplomowe w ramach współpracy z Grupą Hotelową Orbis „Top Talent Hotel Management Program”.
Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport to obiekt konferencyjny o strategicznym położeniu – znajduje się tuż przy lotnisku w Balicach i 12 km od historycznej części miasta. Obiekt oferuje 155 komfortowo urządzonych pokoi, 9 sal konferencyjnych, jedną salę posiedzeń oraz 370 mkw. powierzchni konferencyjno-kongresowej. Ponadto, goście hotelowi mogą korzystać z dwóch części wspólnych, siłowni i świetnej restauracji Great American Grill.