Spotkania biznesowe coraz częściej nie kończą się w momencie zamknięcia dyskusji podsumowującej. Organizatorzy konferencji przywiązują dużą wagę do budowania relacji pomiędzy uczestnikami wydarzeń. Stworzenie odpowiednich warunków do poszerzenia kontaktów zawodowych, jak i sprawienie, by zespół powrócił ze szkoleń bardziej zintegrowany i zmotywowany do pracy, to prawdziwa sztuka. Opanowana jednak do perfekcji w Highland Conference Hotel, który poza profesjonalnym zapleczem konferencyjnym, ma również nie mniej atrakcyjną ofertę dla gości biznesowych i indywidualnych. Warsztaty w spokojnym otoczeniu? Zapraszamy do Skarboszewa!
Spokój, zielone otoczenie, smaczna kuchnia doceniona certyfikatem "Marka Przyjazne Mazowsze", to wszystko brzmi jak pomysł na udany urlop. Profesjonalne sale konferencyjne blisko Warszawy, korzystne pakiety dla organizatorów spotkań i interesująca oferta strefy SPA dla uczestników wydarzenia przyciągną z kolei meeting plannerów poszukujących doskonałego obiektu szkoleniowo-konferencyjnego. Czy można połączyć oba cele, pracę i odpoczynek? W Highland Conference Hotel – naturalnie! Bo obiekt ten specjalizuje się w obsłudze gości biznesowych, którzy oczekują czegoś więcej poza odbyciem samych warsztatów.
Usytuowanie tylko 30 km od lotniska w Modlinie i 60 km od stolicy gwarantuje zmianę miejskiego otoczenia na malownicze i spokojne (24 ha zielonego terenu wokół hotelu!), w którym przyjemnie będzie spędzić czas, a do którego dojedzie się sprawnie z różnych stron kraju. Zespół czuwający nad przebiegiem konferencji bądź imprez firmowych odbywanych w Highland Conference Hotel wie, czym jest prawdziwy profesjonalizm, a do swojej pracy podchodzi z entuzjazmem, poszukując niebagatelnych rozwiązań i dostosowując ofertę do oczekiwań klientów.
Konferencje w Highland Conference Hotel – indywidualne podejście gwarantowane!
Do dyspozycji organizatorów spotkań oddane są 3 przestrzenie. Znajdująca się w budynku "Nowa Szkocja" sala konferencyjna ma powierzchnię 100 mkw., na których przygotować można wydarzenie dla 65 osób w ustawieniu teatralnym. Sala jest klimatyzowana, z dostępem do światła dziennego i pełnego wyposażenia audiowizualnego. Ulokowana w części "Stara Szkocja" Mała Sala (50 mkw.) znakomicie sprawdzi się natomiast podczas szkoleń dla 30 osób w tym samym układzie. Sala ma wyjście na antresolę restauracyjną, którą można wykorzystać na przerwę kawową.
W tym samym budynku znajdziecie również salę Ogród Zimowy (56 mkw.), z trzema przeszklonymi ścianami, zapewniającymi piękny widok na otaczającą zieleń. Przygotujecie tu konferencję dla 50 uczestników, jubileusz firmowy lub warsztaty dla pracowników.
Szukasz pomysłu na duży event w plenerze? Highland Conference Hotel jest przygotowany również na taki scenariusz. Czeka na Ciebie hala namiotowa o powierzchni 900 mkw., w której zaaranżujesz prezentację nowych produktów czy warsztaty typu team building.
Profesjonalne zaplecze konferencyjne i dodatkowe atrakcje? Masz to w pakiecie!
Jak już wspomnieliśmy na początku, nawet w trakcie pracy gość Highland Conference Hotel czuje się tu jak podczas urlopu. To odczucie pogłębi wzbogacenie programu dnia o dodatkowe atrakcje. W obiekcie oferowane są pakiety konferencyjne w trzech wariantach: Standard, Premium i VIP. Opcja Standard obejmuje wynajem sali konferencyjnej, dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą własne wypieki i świeże soki z owoców sezonowych, a do tego, na życzenie, nocleg i kolacja w formie bufetu. Przy wyborze pakietu wyższej kategorii pobyt gościom umili np. Kolacja Szefa dla Szefów czy relaks w strefie Wellness & SPA.
A po konferencji... zobacz pokoje i restaurację Highland Conference Hotel
W Highland Conference Hotel w pełni naładujesz baterie. Obiekt dysponuje 35 wygodnymi pokojami jedno- i dwuosobowymi, które łącznie pomieszczą 67 osób. Czy wybierzesz opcję Standard, De Luxe, czy też Apartament, czekają na Ciebie komfortowe i ciekawie zaaranżowane wnętrza.
Co wyróżnia restaurację Highland Conference Hotel? Niewątpliwie wołowina Highland Cattle, pochodząca z własnej, ekologicznej hodowli. Szykuj więc swoje kubki smakowe na podawane na gorącym kamieniu doskonałe steki z wołowiny Highland lub/i carpaccio z polędwicy Highland Cattle. Zaproś współpracowników na kolację, podczas której podawane będą również smaczne dania z ryb i owoców morza oraz potrawy wegetariańskie. Wszak o sukcesie spotkania biznesowego (i towarzyskiego) potrafi przesądzić jakość serwowanej kuchni! Zatem o powodzenie wydarzeń aranżowanych w Highland Conference Hotel możecie być spokojni. W sali restauracyjnej zorganizować można jubileusze, firmowe wigilie lub bankiety zasiadane dla 100 gości.
Firmowa integracja na wiele sposobów
Warsztaty kulinarne pod okiem Szefa Kuchni, Disco fever z DJ-em, nauka tańca. A może kręcenie teledysku, mafijne rozgrywki, firmowy piknik lub wesoła olimpiada? To tylko niektóre z pomysłów na integrację typu outdoor i indoor w Highland Conference Hotel. Równie przyjemnie jest spędzić pokonferencyjny czas w hotelowej strefie Spa & Wellness na zabiegach, które pozwolą szybko odzyskać energię! I tu także przewidziano specjalną ofertę dla gości biznesowych: rytuały Spa-VIP, masaże twarzy, aromatyczne seanse w saunie czy kąpiel w jacuzzi, a do tego zewnętrzny basen w Starym Sadzie.
A może macie ochotę na dalsze wojaże...? Skorzystajcie z faktu, iż hotel od września jest oficjalnym operatorem Bazy Nurkowej i Pensjonatu Sea Retreats na Malediwach i zaproście za jego pośrednictwem swoich pracowników na kurs nurkowania na wyspę Thulusdhoo.
Elastyczne podejście, piękne położenie, atrakcyjna oferta konferencyjna i kulinarna decydują o tym, że Highland Conference Hotel to miejsce, do którego goście chętnie wracają z kolejnymi wydarzeniami, już nie tylko biznesowymi.