Konferencje.pl / Artykuły / Zmiany w dziale sprzedaży grupy hotelowej Arche
Zmiany w dziale sprzedaży grupy hotelowej Arche
Grupa Arche, składająca się z 7 hoteli, zainicjowała działanie pierwszego centralnego działu sprzedaży. Stanowisko szefa nowego pionu objęła, pracująca wcześniej m.in. dla hotelu Zamek Biskupi Janów Podlaski oraz Holiday Inn Warszawa Józefów, Joanna Puchałka.
Rozpoczynający się rok przyniósł zmiany w grupie hoteli Arche. Do końca grudnia br. sieć obejmować będzie 11 ośrodków. Wraz z pozyskiwaniem nowych hoteli do swojego portfolio, zarząd postanowił jeszcze mocniej postawić na branżę MICE poprzez centralne wsparcie lokalnych działów sprzedaży. Jak podkreśla prezes Arche Władysław Grochowski, krok ten jest odpowiedzią na zgłaszane przez firmy zapotrzebowanie na indywidualnych opiekunów, którzy uprościliby proces komunikacji i dostosowaliby ofertę hoteli do ich potrzeb.
Stanowisko Kierownika Sprzedaży MICE w grupie Arche objęła Joanna Puchałka. Do jej obowiązków należeć będą m.in. kontakty z kluczowymi Klientami z sektora, budowanie z nimi długotrwałych relacji oraz promocja należących do sieci hoteli w branży spotkań.
Grupa Arche posiada 7 obiektów, w tym: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi i Folwark Łochów. W 2018 roku planowane jest otwarcie 4 kolejnych obiektów, w tym dwóch w Warszawie.