Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day

Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day Na zdjęciu: Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day konferencja

Przedstawiciele branży MICE 4 kwietnia w stołecznym Sound Garden Hotel celebrowali Global Meeting Industry Day. Celem, jak co roku, było pokazanie istotnego i wciąż rosnącego wpływu przemysłu spotkań na ekonomię i budowanie wizerunku marek.

Globalny Dzień Branży Spotkań jest wydarzeniem zainicjowanym przez koalicję Meetings Mean Business Coalition. Święto tej dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki obchodzone jest co roku w kwietniu, na sześciu kontynentach jednocześnie. W trakcie licznych spotkań, video- i telekonferencji przedstawiciele biznesu spotkań dyskutują o perspektywach dalszego rozwoju branży i przedstawiają aktualną sytuacjęorazi potencjał rynku (wedle szacunków jest to już 2,53 biliona dolarów w skali globalnej).

Areną tegorocznej edycji Global Meeting Industry Day w Polsce były przestrzenie Sound Garden Hotel. 4 kwietnia br. spotkali się tam praktycy rodzimego rynku wydarzeń, reprezentujący m.in. SITE Poland, MPI Poland Chapter oraz 2B – Koło Naukowe Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula. W trakcie spotkania podsumowano 7. edycję Meetings Week Poland. Studenci zrelacjonowali odbywające się w ramach MWP 2019 Future Leaders Forum. Przedstawiciele SITE Poland i MPI PC przedstawili gościom plany na obecny rok. Wiceprezes SITE Poland ds. Członkostwa Grażyna Grot-Duziak przedstawiła postępy we wdrażaniu idei PITCH (Poland: Incentive Travel Central Hub). Wiceprezes ds. Edukacji MPI Poland Chapter Monika Dymacz-Kaczmarczyk opowiedziała o autorskim projekcie organizacji – MPEC (Meeting Professional Excellence Classes). Zainaugurowany w październiku 2017 r. i trwający do września 2018 r. cykl spotkań edukacyjnych, realizowany był zgodnie z koncepcją road tour learning, umożliwiającą uczestniczenie w szkoleniach przedstawicieli branży z wielu polskich miast. Druga edycja cyklu rozpoczęła się w listopadzie 2018 r. i potrwa do czerwca roku obecnego. Organizacje zaprezentowały również filmy podsumowujące dotychczasową działalność.

Uczestnicy GMID mieli także okazję wysłuchania wystąpień zaproszonych ekspertów. Dr Krzysztof Celuch opowiedział o najnowszych trendach na rynku spotkań, a reprezentująca MeetingPlanner.pl Magdalena Kondas przedstawiła prezentację pt. „Celebracja przez przypadki”.  

Zdj. www.fotograficznie.pl

Te artykuły mogą Cię zainteresować