Konferencje.pl / Artykuły / Obchody Global Meetings Industry Day 2018 – podsumowanie
Obchody Global Meetings Industry Day 2018 – podsumowanie
Z okazji obchodzonego na całym świecie Global Meetings Industry Day 12 kwietnia odbyły się organizowane przez SITE Poland dwa wydarzenia kierowane do osób z branży spotkań: Global Meetings Industry Day oraz Student Event Day.
Już po raz drugi, studenci specjalizacji Obsługa Ruchu Turystycznego na Wydziale Turystyki i Rekreacji warszawskiej AWF, pod patronatem SITE Poland zorganizowali Student Event Day. Jest to wydarzenie, w trakcie którego goście mają okazję poszerzyć swoją wiedzę, uczestnicząc w wykładach zaproszonych specjalistów z branży spotkań. Goście wydarzenia w tym roku wysłuchali wystąpień m.in. Renaty Razmuk, reprezentującej SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Social Connect, Anny Nowakowskiej ze strefamice.pl, Victorii Iwanowskiej z Agencji Vi czy Agnieszki Michlewicz – WTiR AWF. Gościem specjalnym wydarzenia był Kajetan Broniewski z PKOL. Wydarzenie poprowadziła Aneta Książek z Poland Convention Bureau POT.
Zarząd i członkowie SITE Poland wraz z MPI Poland Chapter i Studenckim Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej „2B” Grupy Uczelni Vistula w stołecznym hotelu Sound Garden świętowali tego samego dnia Global Meetings Industry Day 2018. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji było „Namacalne rezultaty, namacalne oddziaływanie na całym świecie” ("Real results, real impact, all around the world"). W tym roku w ramach GMID odbyło się 206 oficjalnie odnotowanych wydarzeń, w 41 krajach, na 5 kontynentach. Raport pt. „Wiedza, Produkt, Motywacja, Wpływ – Trendy 2018” zaprezentował dr Krzysztof Celuch. Nie zabrakło czasu na networking oraz rozmów na temat aktualnej sytuacji i perspektyw rozwoju branży spotkań. Moderatorką spotkania była Marta Kicler, prezes MPI Poland Chapter.
Zdj. Katarzyna Cegłowska