Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Meetings Week Poland już za tydzień!

Meetings Week Poland już za tydzień!

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Meetings Week Poland już za tydzień! Na zdjęciu: meetings week poland 2016 expo xxi warszawa konferencje

W przyszły poniedziałek, 14 marca na warszawskim Stadionie Narodowym rozpocznie się największe wydarzenie branżowe - Meetings Week Poland 2016. Czeka nas pięć dni wypełnionych wiedzą, networkingiem i atrakcjami. Rejestracja trwa!

Czwarta edycja Meetings Week Poland odbędzie się na warszawskim Stadionie Narodowym i potrwa pięć dni. W ich trakcie uczestnicy mogą brać udział w różnych wykładach, warsztatach i dyskusjach. Oto zarys programu wydarzenia.

14 marca 2016, poniedziałek

Tego dnia odbędzie się konferencja Poland – Meetings Destination, czyli coroczna impreza otwierająca cykl spotkań.  Pierwszy dzień należy do „The Warsaw Voice” i jego temat przewodni brzmi: „Przemysł spotkań w Polsce, czyli duży potencjał dla gospodarki.” Wystąpi m.in. Andrzej Jonas, naczelny TWV, a uczestnicy mogą liczyć na dyskusje panelowe na kilka tematów, np. Czy stolica potrzebuje centrum kongresowo-konferencyjnego, jak finansować inwestycje w lokalne produkty turystyczne i przemysł spotkań oraz jaki jest potencjał branży dla gospodarek lokalnych i krajowej.

15 marca 2016, wtorek

Drugi dzień wydarzenia poświęcony będzie na warsztat Stowarzyszenia Branży Eventowej pt.: „Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania.” Podczas dnia z SBE odbędzie się cykl spotkań z gośćmi, którzy na bazie swojego doświadczenia opowiedzą o tym, jak ich wewnętrzna moc stała się czynnikiem eventowego sukcesu. Uczestnicy wezmą także udział w warsztatach, które nauczą ich aj wykorzystywać codziennie 100 % swojego potencjału.

16 marca 2016, środa

Organizatorem trzeciego dnia Meetings Week Poland są SOIT i SITE Polska, a hasłem dnia będzie: Inspiration Booster - siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym. Inspiracją dla stworzenia programu trzeciego dnia są słowa Marka Fishera: „Ludzie, którzy tracą czas czekając, aż zaistnieją najbardziej sprzyjające warunki, nigdy nic nie zdziałają. Najlepszy czas na działanie jest teraz!” W związku z tym przekonaniem organizatorzy zaproponowali kilka sesji, m.in. o zależności motywacji i sukcesu, o inspiracji w rozwoju osobistym i biznesie oraz o trendach w marketingu, sprzedaży B2B i social media B2B.

17 marca 2016, czwartek

Ten dzień należy do Poland Convention Bureu POT oraz SKKP. Znany jest program zaproponowany przez SKKP, a nosi on tytuł: „Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. Jak hotele powinny współpracować z organizatorami nadchodzących wydarzeń?” Zaplanowano prezentację pt: „Rynek hotelarski w Polsce a rynek konferencji i kongresów” oraz „Nowoczesny marketing. Wizualne aspekty promocji konferencji i eventów”, mikser biznesowy oraz trzy panele dyskusyjne dla różnych grup odbiorców.

18 marca 2016, piątek

Ostatni dzień Meetings Week Poland najbardziej obfituje w propozycje programowe. To MPI DAY, na który zaplanowano kilka odbywających się równolegle aktywności. W tym roku MPI Poland Spring Meeting w całości dedykowane będzie praktycznym aspektom organizacji imprez, a równolegle odbędzie się IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, czyli międzynarodowa konferencja studencka wspierana merytorycznie przez MPI Poland. Tego dnia odbędzie się również Forum Obiektów – MPI z udziałem ekspertów hotelarstwa, Meeting Industry Speak-up, czyli część wydarzenia, podczas której każdy kto wcześniej się zgłosi może zabrać głos oraz MP Power Night, czyli gala finałowa konkursu MP Power Awards.

Aby wziąć udział w Meetings Week Poland należy zarejestrować się wypełniając formularz rejestracji. Udział w wydarzeniu jest płatny. Cały program znajduje się tutaj.

Meetings Week Poland organizowane jest przez: Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice”, oraz portal Meetingplanner.pl. Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki jest partnerem strategicznym całego wydarzenia.

Te artykuły mogą Cię zainteresować