Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Dziś pierwszy dzień Meetings Week Poland!

Dziś pierwszy dzień Meetings Week Poland!

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Dziś pierwszy dzień Meetings Week Poland! Na zdjęciu: Meetings Week Poland

Począwszy od dziś, wtorku 19 marca, do piątku 22 marca 2013 r. ma miejsce niezwykłe wydarzenie organizowane przez stowarzyszenia branżowe działające na rzecz rynku eventowego w Polsce, którego celem jest promocja branży spotkań i networking. Zapraszamy do udziału w Meetings Week Poland! - Meetings Week Poland 2013 ukazuje dojrzałość naszej branży w Polsce w skali międzynarodowej. Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać także, jak funkcjonuje ten rynek, jak jest istotny w różnego rodzaju działaniach korporacji czy instytucji i jak często ma bardzo duży wpływ na efekty marketingowe, promocyjne, sprzedażowe czy też na funkcjonowanie zespołów naszych klientów – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, organizacji, która zainicjowała przedsięwzięcie. Idea tygodnia spotkań to połączenie w ciągu kilku dni szkoleń, warsztatów i konferencji, wyspecjalizowanych w danym segmencie branży spotkań, oraz wydarzeń, które służyć mają networkingowi i nawiązywaniu relacji B2B. Program tygodnia pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest w Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu. Projekt wielodniowej konferencji pod hasłem Meetings Week Poland został zainicjowany przez MPI Poland podczas debaty stowarzyszeń branżowych, która odbyła się w ramach targów ITM Warsaw 2013. Podstawą decyzji o realizacji projektu było porozumienie marketingowe stowarzyszeń, zmierzające m.in. do uzyskania efektu skali oraz skupienia w jednym czasie osób odpowiedzialnych za realizację różnego rodzaju wydarzeń. Organizatorzy kierują zaproszenie do udziału w Meetings Week Poland 2013 do przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców jak m.in. hoteli, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, oraz dziennikarzy.Program spotkań:19 marca, godz. 9:30-17:00 - Akademia SOIT „Jak profesjonalnie improwizować – czyli warsztat kreatywnego myślenia w biznesie” (organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel) 20 marca, godz. 9:00-16:30 - EventCamp Biz „Event na akord – czyli o evencie zza kulis estrady: scena, muzyka, publiczność i gwiazdy” (organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)20 marca, godz. 8:30-18:00 oraz 21 marca, godz. 9:00-13:00 - Szkolenie Certified Incentive Specialist, które kończy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu w zakresie realizacji podróży motywacyjnych (organizator Society of Incentive and Travel Executives, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji)20 marca, godz. 20:00 - Wieczór Stowarzyszeń - Integracja Branży Spotkań w restauracji aleje3 – Inauguracja Meetings Week Poland 2013 (organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej i restauracja aleje3)21 marca, godz. 11:00-14:00 - Biznes mikser „Tworzenie warunków społecznych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce”  organizator Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce).21 marca, godz. 14:30-18:00 - Ogólnopolskie spotkanie convention bureaux (organizator Poland Convention Bureau) [spotkanie zamknięte]22 marca, godz. 10:00-18:00 - MPI Poland Spring Meeting „Zbuduj zespół swoich marzeń. Utrzymaj najlepszych ludzi na lata” (organizator MPI Poland)22 marca, godz. 09:00-17:00 - Konferencja IMEX/ MPI/ MCI Future Leadres Forum Warsaw (organizatorzy Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, MPI Poland, IMEX, MCI) [rejestracja zakończona] Patronami medialnymi wydarzenia są: Konferencje.pl, Mice Poland, Meetings Poland, MeetingPlanner.pl, EventMapa.pl, Konferencje.com, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl, Organizatorzyimprez.pl oraz SpoldzielniaDziennikarzy.pl.

Te artykuły mogą Cię zainteresować