Konferencje.pl / Artykuły / Arłamów Business Challenge – podsumowanie
Arłamów Business Challenge – podsumowanie
Niemal 70 przedstawicieli największych krajowych firm i korporacji organizujących eventy w segmencie MICE wzięło udział w Arłamów Business Challenge. W programie znalazły się: warsztat szkoleniowy, sportowa rywalizacja oraz regeneracja w hotelowym SPA.
Odbywające się w dniach 28-30 października br. Arłamów Business Challenge było wyjątkową okazją do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów branżowych oraz poznania możliwości eventowych Hotelu Arłamów. Pierwszego dnia dyskutowano o zjawiskach i trendach zachodzących na rynku spotkań oraz wpływie najnowszych zmian w ustawie o turystyce na funkcjonowanie branży MICE w Polsce. W debacie "(R)Ewolucja w branży spotkań", którą poprowadziła redaktor naczelna Meeting Planner Magdalena Kondas, udział wzięli: Sylwia Banaszewska (Meeting Planner), Monika Bańka (Tupperware), Artur Bieniek (G2A), Katarzyna Michalak (Provident Polska), Sebastian Herzyk (Maspex) i Michał Kozak, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny Hotelu Arłamów. Ważnym punktem programu był tego dnia również certyfikowany warsztat szkoleniowy.
Kolejny dzień Arłamów Business Challenge upłynął pod znakiem zmagań sportowych oraz biznesowej integracji. Uczestnicy wydarzenia rywalizowali w dyscyplinach takich jak: piłka nożna, strzelectwo, wspinaczka, czy biegi. Nie zabrakło też chętnych na rozgrywki w arłamowskim escape roomie. Na strudzonych zawodników czekały przygotowane przez gospodarza wydarzenia atrakcje – ceremonie saunowe, jazdy quadami i samochodami terenowymi oraz zamykająca wydarzenie uroczysta kolacja, połączona z wręczeniem nagród.
Serwis Konferencje.pl był patronem medialnym spotkania.