Konferencje.pl / Artykuły / 8 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Ursynowie
8 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Ursynowie
Ursynów, jeszcze do niedawna nazywany „sypialnią stolicy”, w ciągu ostatniej dekady stopniowo zmienia swój charakter. Powstają nowe centra handlowe, punkty usługowe, restauracje i obiekty konferencyjne, w których można organizować wydarzenia biznesowe.
Nazwa dzielnicy pochodzi od imienia dramaturga Juliana Ursyna Niemcewicza, który posiadał tu włości. Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Centrum Onkologii, Las Kabacki, Tor Wyścigów Konnych Służewiec, Dom Sztuki na Ursynowie… z tym kojarzona jest ta część Warszawy. Eventy i konferencje na Ursynowie to może być dobry pomysł! Zwłaszcza że można wybierać między obiektami o zróżnicowanym charakterze.
Centrum konferencyjne Vistula
Eventy w nowoczesnych aulach uczelni
W Akademii Vistula zdobędziesz nie tylko wiedzę z zakresu biznesu i finansów. Możesz też zaprosić ludzi na co dzień związanych z biznesem na spotkanie lub konferencję do jednej z 46 sal seminaryjnych. Największe z nich pomieszczą około 70 osób w układzie teatralnym. Do Centrum Konferencyjnego Vistula należy również 7 aul, które dają duże pole do popisu organizatorom eventów. Myślisz o uroczystej gali, premierze bądź bankiecie? Aule Vistuli pomieszczą od 95 do nawet 400 uczestników Twojego wydarzenia. Jest to przestrzeń na łącznie 2200 miejsc. Aule są wysokie (od 3 m do 10 m), więc bez problemu zmieścisz tu duże elementy scenografii. Jeśli Twoja konferencja lub sympozjum będzie miała zasięg międzynarodowy, możesz skorzystać z usług tłumaczy. Uczelnia współpracuje ze sprawdzonymi dostawcami usług AV, wynajmu mebli, scenografii, posiada także swoje zaplecze cateringowe.
Zobacz obiekt.
Colorful Work
Pracuj kolorowo!
Czy opatrzyły Ci się już szare ściany klasycznych biur i chciałbyś zaproponować swoim pracownikom bardziej inspirujące warunki do działania? Colorful Work położone przy ulicy Teligi sprawdzi się jako miejsce do pracy, warsztatów, spotkań biznesowych oraz – wypoczynku. Jego właściciele wiedzą, że najważniejsza jest równowaga, więc stworzyli przestrzeń, w której przyjemnie i pożytecznie spędza się czas. Mamy tu strefę wspólną, wydzieloną oraz niezależną, w zależności od tego, czego aktualnie potrzebujesz. Do usług dodatkowych oferowanych przez Colorful Work należą m.in. obsługa recepcyjna, strefa lounge z przekąskami, oraz – w przypadku zainteresowania – pomoc księgowej lub informatyka czy wynajem firmowego samochodu. Jeśli masz w planach konferencje na Ursynowie, w Colorful Work możesz też wynająć którąś z sal. Praca indywidualna czy grupowa – wszystko to w oryginalnych, interesująco zaprojektowanych przestrzeniach biurowych.
Zobacz obiekt.
Digital Knowledge Village
Kreatywna przestrzeń na Twoje spotkania
Stawiasz na nowoczesność i technologię? Szukasz miejsca, w którym można przeprowadzić konferencję, prezentację lub multimedialny pokaz? Potrzebujesz oferty, która zapewni utrwalenie szkolenia w formie cyfrowej, aby móc dalej korzystać z zapisu przy wdrażaniu kolejnych pracowników? Proponujemy Digital Knowledge Village przy ulicy Puławskiej w Warszawie. To nowoczesny Event Space, przestrzeń o powierzchni 330 mkw. dla 350 osób w ustawieniu teatralnym, możliwa do wygodnej i szybkiej aranżacji oraz podziału na 3 mniejsze sale. Dzięki opartej na technice światłowodowej infrastrukturze podczas eventu wyświetlisz tu cyfrowe prezentacje, przetransmitujesz przebieg wydarzenia w dowolne miejsce na świecie. Na żywo lub w formie podcastów, przygotowanych w znajdującej się na terenie centrum reżyserce lub w działających w ramach Digital Lab 3 studiach. Skorzystaj z nowoczesnych rozwiązań i zorganizuj konferencję prasową, której treść będzie rejestrowana przez kilkanaście cyfrowych kamer, realizowana i montowana w czasie rzeczywistym, oraz obserwowana przez miliony widzów na żywo w Internecie.
Zobacz obiekt.
Hotel Puławska Residence
Blisko, wygodnie, nowocześnie
Potrzebujesz sali konferencyjnej z dobrym dojazdem z/do warszawskiego portu lotniczego im. Fryderyka Chopina? Zależy Ci na przystępnej cenie i dobrych warunkach? To wszystko zaoferować może położony na Ursynowie, w bezpośredniej bliskości zjazdu z trasy S8 i zaledwie kilka kilometrów od lotniska Hotel Puławska Residence. Znajdziesz tu zarówno kompaktowe sale, idealne dla przeprowadzenia szkolenia do 20 osób w układzie teatralnym (sala Eta), jak i większe, na 40 osób, z dostępem do szerokiego holu, w których przeprowadzisz prezentację lub konferencję (sale Sigma, Kappa i Omega). A jeśli potrzeby Twojej firmy są jeszcze większe, czekają na Ciebie przestrzenie Delta (50 osób) oraz Alfa, Beta i Gamma, dla 100 osób każda, z możliwością połączenia. Stworzy się w ten sposób salę dla 300 osób, w której można nawet zorganizować prezentacje nowych modeli aut. Dzięki dwóm osobnym wejściom i dogodnemu rozkładowi sal, w hotelu mogą odbywać się jednocześnie dwa duże wydarzenia. Goście konferencji mogą skorzystać także ze znajdujących się na terenie obiektu siłowni z sauną oraz restauracji, serwującej dania kuchni europejskiej.
Zobacz obiekt.
Klubokawiarnia Sheesha
Klub, kawiarnia, restauracja w jednym, czyli idealne miejsce na eventy
Gdy zajrzysz do budynku na ulicy Dereniowej, w miejscu dawnej restauracji Grek Zorba, zaskoczy Cię wnętrze: nowoczesne, ale z obecnymi nawiązaniami do Orientu. Twoi pracownicy nie tylko spróbują autorskich dań z kuchni międzynarodowej szefa kuchni Tomka Korniluka, ale również mogą dobrze bawić się podczas pokazu tańcu brzucha lub gry na darbuce. W przestrzeni Klubokawiarni Sheesha, podzielonej na 3 strefy, pomieści się łącznie 300 gości podczas bankietu stojącego i 60 osób na bankiecie zasiadanym. Jeśli chciałbyś zorganizować tu event, możesz liczyć na profesjonalne wsparcie zespołu Klubokawiarni – pomogą stworzyć scenariusz spotkania i dobiorą odpowiednie do charakteru wydarzenia menu. Nie musisz martwić się o obsługę techniczną czy dekoracje – to również zapewnia ursynowski lokal.
Zobacz obiekt.
Studio Sól
Konferencje na Ursynowie w minimalistycznej przestrzeni
Jeśli loftowe klimaty Ci w duszy grają, zapoznaj się z ofertą Studia Sól ulokowanego na warszawskim Służewcu. Do zagospodarowania otrzymasz 300 mkw. przestrzeni, które na co dzień służą jako studio fotograficzne i filmowe, ale można je wykorzystać również jako miejsce zorganizowania dowolnego eventu. Duże okna, a co za tym idzie, dobrze doświetlona przestrzeń, ściany o wysokości 4 m, możliwość wynajęcia profesjonalnego sprzętu (np. światło filmowe, aparaty, kamery). Przygotujesz tu sesję zdjęciową, szkolenia, konferencję na 100 osób, prezentację nowego produktu, przyjęcie. Przestrzeń jest nowoczesna i łatwa do zaaranżowania, a do Twojej dyspozycji oddane jest zaplecze – kuchnia, garderoba, stanowisko do wizażu. W budynku znajdują się także hotel i bufet.
Zobacz obiekt.
Tor Służewiec
Eventy na tysiące uczestników
Propozycja dla tych organizatorów eventów, którzy nie lubią się ograniczać. Naprawdę ogromną powierzchnię oferuje jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc Ursynowa: Tor Służewiec. 138 ha terenu, parking na 10 tysięcy aut. Przygotowując tu targi czy koncert w plenerze, skorzystasz z pełnej infrastruktury. Trybuna główna, padok, który pomieści 500 osób podczas bankietu stojącego, park angielski o powierzchni pozwalającej zaprosić ponad 3000 gości i, oczywiście, tor wyścigowy pozostają do Twoich dyspozycji.
Zobacz obiekt.
Warsaw Plaza Hotel
Komfort w ultranowoczesnym stylu
Ursynów to dzielnica ze stosunkowo nową zabudową. Nie brakuje tu również obiektów konferencyjnych w nowoczesnym, efektownym acz funkcjonalnym stylu. Taki jest położony zaledwie 4 km od lotniska Chopina, w pobliżu Toru Wyścigów Konnych na Służewcu, czterogwiazdkowy Warsaw Plaza Hotel. Zaprojektowana z rozmachem siedziba hotelu mieści 16 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ponad 600 mkw., z których 5 oddzielonych jest dźwiękoszczelnymi, przesuwnymi ścianami. Klienci korporacyjni mogą w największej sali plenarnej, Warszawskiej, zorganizować konferencję nawet na 420 osób w układzie teatralnym. Przeszklona i dobrze doświetlona przestrzeń oferuje bezpośrednie połączenie z hotelową restauracją Moments, co ułatwia aranżację przyjęć i bankietów. Szerokie wejście umożliwia wprowadzenie samochodów i zorganizowanie prezentacji, pokazów, czy targów. Nie zabrakło tu także mniejszych, oferujących luksusowe wykończenie przestrzeni VIP-owskich, na 45 mkw. i 75 mkw. Oprócz standardowego wyposażenia w sprzęt multimedialny, nagłośnieniowy oraz dostęp do Internetu, część sal posiada własne łazienki i garderoby. Jeżeli preferujesz eventy i spotkania na otwartym powietrzu, możesz skorzystać z hotelowych ogrodów o powierzchni 500 mkw. Dzięki oddzieleniu pasem zieleni od ulicy zapewnią one dyskrecję spotkania integracyjnego lub grillowego przyjęcia.
Zobacz obiekt.